Challenge: foto bewerken

Nog een challenge van mij was ‘foto/plaatje bewerken’. Ik heb namelijk Photoshop Elements op mijn laptop staan (toen ‘ie weg was hebben ze er zelfs nog een nieuwere versie opgezet, dus ik heb nu 8 en 9) en daarmee kan je een heleboel leuks (klik voor inspiratie). Ook al gebruik ik die plaatjes niet heel veel, als achtergrond op twitter/bureaubladachtergrond zijn ze leuk en het maken zelf is ook leuk. Dus toen ik me vandaag verveelde, leek dit me een goede invulling van m’n tijd.

 someday_zpsfafee380.png
Als eerste bewerkte ik deze met een texture (soort waas) eroverheen, ‘someday…’, tekst en een veer.

 breathaway_zps09ff29af.png

Als tweede deze met de tekst ‘everything you do & all the words you say, you know that it all takes my breath away’ (gevonden op weheartit en ik vond hem vooral leuk doordat ‘ie rijmt), om de letters een schaduw en nog een waas over de foto zelf heen. Deze vind ik wel romantisch 🙂

 fightformylove_zps826a1c6b.png

Als laatste deze, die vind ik wel leuk geworden! Je ziet duidelijk dat ‘ie bewerkt is met twee textures en een tekst met schaduw (echt leuke lettertypes hebben ze op Photoshop ^^). De tekst ‘I’m a lover, not a fighter but I’ll fight for my love’ vond ik ook wel mooi.

Dit zijn mijn creaties van deze keer weer en ik vind ze best wel leuk geworden! Alle textures en brushes komen trouwens van Juicey en de plaatjes van wehearit. Vandaag is sowieso een leuke dag die ik vulde met lezen, blogs lezen, bloggen, foto’s bewerken, foto’s maken voor artikeltjes, muziek luisteren, filmpje opnemen (komt alleen op m’n kanaal, kijk daarvoor even op de Contact me pagina) was ophangen, tafel dekken, eten en naar de bieb gaan en wat er nog bijkomt is lezen, koken (zalm met venkel uit eigen tuin), douchen en een film kijken denk ik. Niet echt mooi weer, maar toch een echte vakantiedag!

Een gedachte over “Challenge: foto bewerken

  1. Pingback: Photoshop Elements Tutorial: afbeelding met andere achtergrond | Hesterly

Geef een reactie

