Filmpje: Gelezen boeken #2 (4 juni ’12 – 2 juli ’12)

Jaja, ik heb mijn boeken weer uit, en daarom vandaag het tweede filmpje van de boeken die ik heb gelezen. Dit heb ik vrijdag de 29e al opgenomen, maar toen ik hem toen uploadde kwamen er maar 38 seconden op. Ik heb het via internet en via het programma waarop ik ze importeer gedaan, alletwee niet. Maar ik probeerde het gewoon nog een keer, nu eerst ingeladen in Movie Maker en dan was ‘ie kleiner ofzo en tada. Ik had het eigenlijk al opgegeven, dus dit was wel een welkome verrassing! De kwaliteit wordt echter niet beter door Movie Maker, bij deze raad ik jullie dus zeer aan om rechtsonder in het beeld van het filmpje in de zwarte balk op het ‘moertje’ te klikken en dan de allerbovenste aan te klikken (1080p HD). Dan is het gewoon lekker scherp beeld, kijkt veel fijner! Dit kan overigens bij al mijn filmpjes, maar dat kan ik niet voor jullie als standaard instellen.

  • Donkere weg – Pieter Feller
  • Tradities – Kate Brian
  • Mijn laatste dag als genie – Tanneke Wigersma
  • Matched – Ally Condie
  • LBD Meidendingen – Grace Dent
  • Een bewijs van liefde – Door van der Wiele
  • Doodskus – Lauren Henderson
  • Stuk – Judith Visser
Geef een reactie

