Stash: armbanden

Ook vandaag weer een stashpost. En deze keer mijn luttele armbandenverzameling. Want ik draag echt bijna nóóit armbandjes (ook omdat bijna alles wat ik koop te groot is voor mijn pols) en daar moet wat mij betreft verandering in komen. Daarom spoorde ik ze allemaal eens op zodat ik in ieder geval weet welke ik heb.

 Armbanden2_zps6f0d5024.jpg

Allereerst deze drie armbandjes. De eerste heb ik van mijn ouders uit Duitsland gekregen en heb ik de afgelopen tijd al weer een paar keer gedragen, omdat hij bij heel veel dingen past. De tweede is al beeest wel oud, maar wel leuk. Ik hou wel van die grove kralen. De derde heb ik ook een keer gekregen, en in eerste instantie zou ik die niet zo snel dragen, maar als je hem met een beetje een stoer item combineert moet ‘ie hartstikke leuk zijn.

 Armbanden5_zps74400af1.jpg

Nog twee van die armbandjes, maar deze kwam ik later tegen omdat ze ergens anders lagen. Een vrolijk bandje uit Curacao die ik van mijn buren kreeg. Ik ben zelf nog nooit in Curacao geweest, maar dat is eigenlijk niet zo’n probleem denk ik. Deze kleurtjes spatten ervan af, i like 🙂 Ook de tweede heb ik ergens gekregen (oops, kom er nu achter dat ik ze állemaal gekregen heb) en vind ik ook wel nice.

 Armbanden1_zpsc70b554a.jpg

Dit zijn drie van die wikkelarmbandjes die je een paar keer om je arm wikkelt. De eerste twee zijn van die actie van Etos van vorig jaar en de derde heb ik een keer zelfgemaakt. Leuk om met zijn allen te dragen voor een eyecatcher of eentje voor een subtiel tintje aan je outfit.

En dan hebben we twee bedelarmbandjes. Mijn tante verkocht die en zo ben ik er mee in aanraking gekomen. Het is geen echte Pandora hoor, maar dat maakt mij niet echt uit (is zo duur!). Deze heb ik echt al heel lang niet meer gedragen en daar begon het ‘hé-ik-heb-ook-nog-armbandjes’ mee.

 Armbanden3_zps033c1e7d.jpg

Even ingezoomd op de kralen. Aan deze heb ik alleen glaskralen, maar dat kan ik uiteraard wisselen als ik wil. Ik weet nog dat ik die het leukst vond door de kleuren enzo, terwijl mijn zus amper glaskralen had maar meer gewoon de zilveren bedeltjes.

 Armbanden4_zpsdd4a1941.jpg

Nog een bedelarmbandje. Alhoewel ik de glaskralen heel mooi vond, heb ik hier ook veel van omdat ik ze eerst aan één armband had en ze om en om wilde. Van links naar rechts zie je hier een bloem, een egeltje, twee paarden, een iets minder realistisch paardje dat ik en mijn zus voor de doop van mijn nichtje kregen, een olifantje, een paardenhoofdje, een hondje, een beertje en een aardbei.

Hoe zit het met jullie armbandenstash? Draag jij ze veel of ga je ook vaker voor de kettingen?

Een gedachte over “Stash: armbanden

Geef een reactie

