Photos du Coco

Het verbaast me eerlijk gezegd dat nog niet mijn hele blog in het teken van mijn kat Coco staat want hij is gewoon zo’n schatje, echt waar. Voor jullie wilde ik ‘m even op een paar mooie foto’s vastleggen, maar daar was ‘ie niet bepaald voor in de stemming. Weglopen, tegenstribbelen, wegkijken, chaggo kijken, ogen dicht, hij weet wel waarmee ‘ie zich ongeliefd moet maken! Daarom besloot ik maar wat oude foto’s van mijn mobiel te showen en later nog een poging te wagen.

e6oove.jpgdeze blijf ik leuk vinden, Coco die met gemak m’n tenen in z’n mond stopt en omklemt met z’n poten XD


Geef een reactie

