Donderdag 19 juni

Hello there,

Vandaag maar weer eens een artikeltje over mijn dag omdat ‘ie best leuk was. Ik was half 8 wakker en dat is wat mij betreft een prima tijd; wel uitgerust, maar niet verschrikkelijk laat waardoor ik de hele dag zo duf ben. Om half 9 ging ik uit bed om me aan te kleden, een maskertje op te doen en te reviewen (artikel erbij dus), Bloglovin’ te checken en op te maken. Hiermee was ik om ongeveer kwart over 10 klaar en niet veel later ging ik met mijn zus naar de bieb, waar ik weer een hoop boeken heb ingeslagen. Genoeg leesvoer voor op vakantie! Daarna heb ik nog een artikeltje geschreven en geluncht. M’n zus had wentelteefjes gemaakt; dat was voor mij de eerste keer, maar het was best lekker, een beetje pannekoekachtig. Na de lunch gingen we eerst alvast wat dingetjes inpakken en daarna heb ik nieuwe posten gelezen, een aflevering van Pretty Little Liars gekeken en wat gelezen. We moeten op tijd eten, iets voor vijf uur want we hebben online kaartjes gekocht voor de film LOL om 18:15 maar dan moet je een halfuur van tevoren aanwezig zijn, en het is ook nog wel een halfuurtje rijden. Ik heb er wel heel veel zin in, en dan kan ik weer een challenge afstrepen!

xoxo

Tumblr_m1yzc3nlvu1qmevz7o1_500_large
M’n moeder heeft alvast (in de bios is het zooo duur) skittles gekocht, mjam!

Geef een reactie

