Vakantiebericht

Het is vandaag zaterdag en ik ga voor drie weekjes (en twee dagen) op vakantie! (Lees hier waarnaartoe.) Ik heb er ontzettend veel zin in, de hondjes weer zien en lekker naar het bos enzo. Jullie zullen denk ik ook genoeg vlogs/video’s zien want mijn dagen zijn hier veel interessanter en ik vind het zelf ook leuk om terug te zien. Ik heb internet dus posten gaat gewoon door, wat ik wel lekker vind want voor drie weken vooruit werken lijkt me een ramp, hoe leuk ik het ook vind.
Waar ik misschien wel wat losjes mee zal zijn is het tweede artikel, dit zal misschien niet verschijnen als ik gewoon lekker met andere dingen bezig ben. Dan heb ik geen zin om het mezelf te ‘verplichten’; bloggen kan thuis altijd nog, op vakantie zijn niet! Brenda en een vriendin van mijn zus komen nog logeren in de eerste week en we gaan nog twee daagjes naar mijn oom & tante en nichtjes in Duitsland met de honden, zij passen ook op een huis.
Ik ga lekker genieten, hopelijk ook nog een beetje van de zon!

xoxo

Een gedachte over “Vakantiebericht

Geef een reactie

