Zomerfoto’s

Nu het eenmaal zomer is willen we die momenten dat we ervan genieten vastleggen. Het zonnetje zorgt ook nog eens voor een mooie belichting, dus hoe kan dat nou beter dan met foto’s? Ze zijn lekker groot, don’t overstress your computer.

 Zomerfotos7_zpscf37dd9f.jpg
Woensdag was het tijd voor een dagje zwembad! Lijkt net de Côte d’Azur zo toch?

 Zomerfotos8_zps5ac4aae2.jpg
Makkelijk voedsel: ravioli uit blik met Italiaanse groenten van de Aldi, gebakken eitje en sla uit een zak.

 Zomerfotos1_zpsef554a4b.jpg
Deze zonnebrand was dan ook hard nodig. Ik ben volgens mij nog nooit verbrand geweest, ik ga altijd op tijd uit de zon omdat ik het dan te warm vind en heb meer de huid van mijn moeder (iets bruiner) dan van mijn vader (bleekscheet, net zoals mijn zus). Ik ken het gevoel helemaal niet, maar blijf wel braaf smeren. Deze kochten we omdat we die we meegenomen hadden kwijt waren, ze zijn nu weer boven water. Door de 1+1 actie hebben we er nu vier.

 Zomerfotos2_zpsc0667640.jpg
Crystal Clear Sparkling Peach met ijsblokjes en voor mijn zus sinaasappellimonade met ijscrush, heerlijk om af te koelen! Ze stonden trouwens op het randje van de jacuzzi. (aa)

 Zomerfotos6_zps645106c2.jpg
Best bruine benen toch? (Ik ben de middelste.) Aan het eind van de dag moesten we met spijt concluderen dat mijn moeder het bruinst was geworden, terwijl ze al het bruinst was. Life isn’t fair!

 Zomerfotos3_zps2ae0793a.jpg
Ik had eerlijk gezegd niet zo goed meer door wat ik nou precies moest doen in het zwembad, ik had het koud en als ik dan ging zwemmen botste ik tegen IEDEREEN aan (op een gegeven moment ging ik dat zelf expres ook doen bij anderen, mede door mijn moeder ‘jij hebt net zoveel betaald als zij hoor’. Alleen werd ik op een gegeven moment uitgelachen door een jongetje waar ik me met veel gespetter voorlangs had gewurmd). De warme handdoek met boek was toen mijn doel, gelukkig vond ik het daarna wel weer leuk. Glijbanen vind ik in het begin for no reason altijd eng: na één keer hebben ze namelijk toch wel een grote aantrekkingskracht op me. Uiteindelijk heb ik me nog wel vermaakt hoor, met onder andere tegen de stroming in proberen te zwemmen, moeder en zus optillen, in de stroming zwemmen, glijden en toen douchen en opdrogen op de handdoek. Was een geslaagde dag 🙂
Zonnebrillen kunnen natuurlijk niet ontbreken…

 Zomerfotos4_zpse6f203e6.jpg
PATAT! We deelden een vierpersoonsactie met vier bakjes patat, twee kroketten en twee frikadellen voor €10. Met heel veel zout, jamm. Overigens was het in de oven gebakken, gezond zwembad dus!

 Zomerfotos5_zps7b280f5c.jpg
Voetjes met bijpassende nagellak, ik kon natuurlijk niet met ongelakte teennagels in het zwembad aankomen. Dit gaf me wel echt een heerlijk gevoel.

 P1180282_zps5a6b8f8c.jpg
Afsluiten doen we uiteraard met een toetje. Yoghurt met druiven, cruesli met gedroogd rood fruit, rozijnen, meloen en wat noten. Deze was van mijn vader geloof ik, ik liet de noten weg en ben ook niet zo’n fan van de (water)meloen, maar het was alsnog lekker.

Dit waren de zomerfoto’s die ik met jullie wilde delen. Het was echt superwarm en dat het nu weer een beetje af gaat koelen vind ik wel oké, maar toch heb ik ervan genoten om de hele middag en avond in bikini te lopen en in de jacuzzi te zitten.

Wat geeft jou een echt zomergevoel?

Geef een reactie

