Challenge: DIY: T-shirt


Het T-shirt dat ik gebruikte. Primark, €4,50


1. Trek het T-shirt aan om met spelden aan te geven waar je BH zit. Je moet zorgen dat je hier precies omheen knipt, dus erboven en eronder een knip, maar dat het nog wel uitkomt. Even goed kijken dus.


2. Meet je shirt op en bepaal waar je wilt knippen. Let erop dat de eerste knip die je geeft met de hals ‘verbonden’ wordt, en niet met die daaronder.


3. Knippen maar! Het makkelijkste is om hiervoor een stofschaar te gebruiken, vraag anders even aan je moeder of ze die heeft.


4. Voor de stukjes lint eromheen heb ik lint van 3,5 cm breed gebruikt en een stukje van ongeveer 5 cm. Eerst een klein randje omvouwen en vastspelden. Dan eromheen vouwen, de speld even verplaatsen zodat ‘ie door drie stukjes lint heen zit en met naald en draad dichtnaaien.


Het eindresultaat! M’n moeder en ik baalden wel een beetje toen ik ‘m aantrok en mijn bhbandje precies in een gat zat, terwijl we het uitgemeten hadden op een ander oud T-shirt (die ondertussen aan de voor- en achterkant gaten had ^^). Was blijkbaar toch een andere hals, dus daarom hebben we hem met een veiligheidsspeldje vastgemaakt en nu zie je nog een klein stukje maar niet full in the face. Bovendien is het algemeen bekend dat er bh’s worden gedragen, dus zo’n bekentenis is het niet. ^^

Wat vind jij hiervan? Do or don’t?

2 gedachten over “Challenge: DIY: T-shirt

    • Dankjewel, maar ik kan niet op je site. Ik krijg een melding dat je inhoud van een site op je site hebt, en die site is niet betrouwbaar en mijn computer kan ‘geïnfecteerd’ worden ^^. Maar de preview die WordPress laat zien ziet er wel leuk uit… Mehh!

Geef een reactie

