Filmpje: foto’s met Brenda, Louise, Lisette (en ik), Parel & Saar

Vandaag zijn jullie gezegend met een tweede post! Donderdagochtend kwam mijn vriendin Brenda en vrijdag laat in de middag kwam de vriendin van mijn zus Lisette. Ze bleven tot zondagavond, toen ging mijn vader weer naar huis (die moet nog een weekje werken) en reden ze mee terug. Zondag hebben we even een hoop foto’s gemaakt en die heb ik dus maar even in een filmpje gestopt. Ik heb gelukkig een liedje gevonden dat er heel leuk bij past, want dat is altijd even zoeken. Maar waar ze zingen ‘hands up’ is er precies een foto met handen omhoog, hij stopt op een leuk moment en heeft een bijpassende tekst dus yay. Zet ‘m even op HD en kijk even een minuutje.

Zoals je ziet, ik vermaak me goed. Het is nu niet echt goed weer te noemen, we zitten binnen met de deuren dicht en je ruikt een vleugje natte hond omdat we midden in de regen wandelden, maar dat maakt niet uit. Deze week hebben we genoeg uitjes gepland, maar dat laat ik op z’n tijd nog wel weten.

Have a nice day!

Geef een reactie

