Nieuwe achtergrond & kleuren

Hi,

Op dagen dat ik geen ‘doel’ meer heb maar wel op mijn computer zit, surf ik 7 van de 10 keer naar de thema’s van WordPress. Gewoon, om even te kijken. Ze hebben allemaal wel iets dat me aantrekt maar ook iets dat me totaal niet aanspreekt en dus worden ze het uiteindelijk allemaal niet. Wél ging ik even naar WeHeartIt voor een leuke nieuwe achtergrond. Bij de zoekterm ‘background pattern’ kwamen er al gauw aztecpatroontjes, een trend die ik heel erg leuk vind. Ik wist dus gelijk: dat moet het worden! De ‘losse’ patroontjes, niet met allemaal strakke lijnen, probeerde ik eerst, maar die liepen niet goed door. Uiteindelijk is het deze geworden, je ziet één lijn die niet he-le-maal goed doorloopt maar dat valt eigenlijk niet op. De kleuren van de header en links heb ik ook even bijgewerkt, dus behalve de korte widgetbar ben ik weer tevreden (ook al is het wel even wennen)!

xoxo

Wat vind jij van de aztecprint en mijn nieuwe achtergrond?

Diy_aztec_bag_large

Een gedachte over “Nieuwe achtergrond & kleuren

Geef een reactie

