Picture it – juli 2012 #2

Bijna elke blog heeft dit onderdeel wel: foto’s gemaakt met het mobiel van de blogger. Dus zomaar wat dingen die de moeite waard waren om vast te leggen en een kijkje in het leven van die persoon geven. Aangezien ik het zelf altijd superleuke artikelen vind, ik meer foto’s wilde maken met mijn mobiel en ik het een leuke aanvulling op alle persoonlijke artikelen op mijn blog vind zie je het nu ook hier. Opeens ben ik zoveel foto’s gaan maken dat ik het het tweewekelijks kan doen. I hope you like it!

Deze weken waren lekker rustig, een ruim weekje thuis vakantie en al een paar daagjes in Den Dolder. Maar uiteraard heb ik wel weer wat leuke dingen gedaan en ze ook vastgelegd, dus kijk mee…

image
Mamma ging even bij iemand schoonmaken, ik en m’n zus gingen mee maar bleeeh dat is echt iets wat ik niet leuk vind. Je wordt er   zo moe van, telkens opschuiven, omhoog, omlaag enzo. Dus na een uurtje had ik het al wel gezien en ging ik in de huiskamer zitten. Toen kwam mijn zus met een doos gekleurde snoepveters, daar mochten we er van mijn moeder wel een paar van. Nou dat kwam wel goed!

image
Toen we op de weg terug waren zagen we de ijscokar, eindelijk een keer op een geschikt moment. Dus tja dat moest (voor het eerst) benut worden, een mokkaijsje it is.

image
Dit vond ik niet zo’n leuk bericht, want met Google Chrome heb ik en soort van app waardoor ik kan zien hoeveel posts ik heb. Daar stond er dus een, maar ik kon niet zien welke… Wel een beetje vervelend, als ik posts lees op mijn mobiel blijven ze gewoon staan en moet ik ze op de computer als gelezen markeren.

image
WordPress inspireert, thanks!

imageimage
Knuffelen met coco, hij kwam helemaal op schoot en ging zichzelf likken, super schattig.

image
Vroeg wakker, I like.

image
Oké, aparte foto, maar wat je nu ziet is mijn screen, zo’n ding dat je naar beneden doet bij je raam voor de zon. Maar daardoor is mijn kamer de hele morgen pikdonker en mag ik met lampjes aankleden in plaats van met zonlicht, pff leuk hoor!

image
Nog steeds op die belachelijke tijd rijden, half 6 tot half 7. Dus ervoor twee visburgertjes en daarna nog een Cup-a-Soupje. Oh en ja het is een nijntjesbord!

image
Snoep scheppen bij de Jamin, 950 gram 😀

image
Toilettas inpakken, ik deed het best redelijk: twee parfummetjes, lippenbalsem, lipsmacker, lipstick, kwastje, oogpotlood groen & zwart, drie mascara’s, twee elastieken, twee haarelastieken, twee platte speldjes en een clipje. Oh en mijn oogschaduwpalet ging ook mee.

image
Nog meer inpakken.

image
Radio hielp bij het inpakken!

image
Blijkbaar moest ik op w’app kijken… Lol, ik heb mijn WiFi niet de hele dag aan dus dan worden ze niet opgehaald.

image
In de eerste zin staat ‘op de avond van 14 mei’, yeeeuh. Was overigens het boek 3 vriendinnen, 7 verlangens.

image
You guys make me happy! De week dat ik met commenten begon was ik nog ‘nieuw’ en had ik 298 views, daarna 201, daarna 229. Op een gegeven moment ‘kennen’ ze me wel en klikken ze me niet meer aan, maar alsnog, het is meer dan de weken daarvoor (54, 52, 42, 62, 118, 53, 80, 122).

image
Wandelen bij de Lange Duinen, is echt een supermooi gebied met bos en hele mooie duinen! Dat moest even vastgelegd worden, en paps en zus stonden er bovenop.

image
Mooii

image
Toen ik aankwam gelijk Brenda even w’appen met wat foto’s: Parel,

image
de jacuzzieeee,

image
Saaar. (Geen beautypicture. Haar penning is wel heel cute, in de vorm van een botje!)

image
Koken: een recept geïnspireerd op de Laura Vitale’s Mini Penne van OhMyFoodness. Volkoren penne, hamblokjes, champignons, ui, cherrytomaatjes. Je moest er ook nog wat kookvocht bij doen dus werd het een sausje zegmaar. Ik helemaal trots, en toen moest mijn moeder er weer zonodig room doorheen gooien. Toen was alles wit, maar nog steeds lekker hoor.

imageimageimage
Danny, de kat(er) des huizes, lag weer lekker op mijn bed. Yay, hij is zo schattig! Heel veel buiten en geen knuffelkat, maar nu hij wat ‘ouder’ is (zeven jaar) is hij makkelijker op te pakken en knuffelbaarder en vind ik hem toch wel heel lief. Hij is ook supermooi, ik heb pas wat mooie foto’s geschoten in de tuin, die komen hier misschien nog wel voorbij.

image
Sorry voor alle statestieken foto’s, maar dat houdt mij gewoon bezig 🙂 Hier besloot iemand zijn zondag op mijn blog door te brengen, heel aardig. Even later kreeg ik een mention op twitter van iemand dat ze ook op mijn blog had gekeken en schoten mijn views door naar 167, weer een nieuw record! De week werd dus lekker afgesloten en de maand daarmee ook, vandaag op de 30e waren het er 1176. De 1000 heb ik dus voor de eerste keer gehaald, I liiiike. Hopelijk worden het er nog even 1200, dat zou pas mooi zijn!

Met dit positieve nieuws sluit ik de tweewekelijkse Picture it af, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien! xoxo

8 gedachten over “Picture it – juli 2012 #2

  1. Kijk eens aan…. Ze komen dus wel aan ondanks dat ik er een slotje op heb zitten.
    Nogmaals dat was ik dus en dat kwam door een melding die ik kreeg doordat je een woord gebruikte waarvan ik automatisch een melding krijg. (Heel spannend) Maar goed, je schrijft leuk dus ik blijf je blog zeker volgen.

      • 2) Op mijn twitter heb ik een slotje staan. 1) Ik had jou een mention gestuurd maar wist niet of die aan kwam. In bovenstaande stukje heb je het over een ‘ze’ waar je een mention van ontving dus misschien was ik dat niet. 3) Ik doelde op die zondag waar je als het goed is zowel ’s ochtends als s’avonds een piek had. 4) Welk woord doet er niet toe:) 5) Your welcome

        En nog een vraagje van mijn kant: Als je deze/vorige week(Net waneer je dit bekijkt) boodschappen hebt gedaan in de AH van Den Dolder… Heb je toen een jongen op de brood afdeling iets langer dan normaal gesproken naar je zien kijken? Zo ja dan was ik dat en heb ik je gespot *Bloost*

Geef een reactie

