Filmpje: gelezen boeken #4

In de vakantie blog ik, wandel ik, slaap ik, knuffel ik, kijk ik films en kook ik veel, maar ook lezen wordt niet vergeten! Vooral met het mooie weer in de jacuzzi of in de zon (ook al is die nu veeer te zoeken, maar ik schrijf dit op dinsdag en volgens mij is het donderdag al weer beter weer) vind ik het heerlijk, dus ik heb weer wat ‘gelezen boeken‘ voor jullie! Vergeet hem niet op HD te zetten.

Alle boeken nog een keer;

  • De countdown – Xenia Kasper
  • En de minnaar is… – Jill Mansell
  • Verraad – Alyssa Brugman
  • Liefde, liefde en nog eens liefde – Mariken Jongman
  • Single & sexy – Mariëtte Middelbeek
  • Toen de zwanen kwamen – Lucy Christopher

Ken jij een van deze boeken? En welke spreekt je het meeste of minst aan?

PS: op mijn youtubekanaal xHeyStar heb ik ook weer een vlog geüpload (die niet op mijn blog komt)! Klik hier om ‘m te bekijken.

Een gedachte over “Filmpje: gelezen boeken #4

  1. Lekker veel boeken, Countdown die zou ik nou wel eens willen lezen. Normaal had ik voor Verraad gekozen maar als het geen happy end heeft, nee laat dan maar. Het minst leuke boek lijkt mij toen de zwanen kwamen, een beetje raar. En ooh jij hebt zo’n Minoes kat, schatiig!!

Geef een reactie

