FLOTD: Invited!

Vandaag weer eens outfit met alles erop en eraan, oftewel een Full Look Of The Day waarin ik ook mijn nagellak, accessoires, parfum en make-up laat zien.

Een full foto is heel belangrijk, maar ik ben er zoo slecht in! Mijn blik is vaak superstoned en ik heb ook nog steeds niet de juiste houding en plaats gevonden. Hierbij mijn excuses dus, kijk maar naar de foto die je het leukst vind. Of alleen naar de beste punten van deze drie foto’s. Hier ga ik nog even aan werken en anders laat ik me maar gewoon fotograferen.

Het shirtje dat ik draag kocht ik voor €10 in de sale bij de Vero Moda. Hij was eerst €21,95 dus dat is meer dan 50% korting, yay! De kleurtjes, stipjes, kraagje en het model vind ik gewoon leuk en ook het ritsje in de achterkant – ook al zie ik het zelf niet – vind ik een leuk detail. Dit soort shirtjes draag ik wel graag met een spijkerbroek, anders vind ik ze té.
Mijn spijkerbroek is van de CoolCat en kocht ik pas, je kan ‘m terugvinden in deze shoplog. Deze heb ik niet apart op de foto omdat hij niet zo bijzonder is, haha.

Ik twijfelde over een ketting, maar het teddybeertje vond ik er toch wel cute bij. Qua oorbellen had ik eigenlijk niks bijpassend, dus ging ik maar voor een rustig dobbelsteentje. Kan nooit verkeerd zijn.

Als horloge had ik een andere dan normaal om, deze heb ik van mijn buren gekregen als souvenir uit Duitsland en vond ik er beter bij passen met het zwart. Als armbandjes mijn bedelarmbandje met zilveren bedeltjes en een simpele zwarte.

Deze schoentjes vind ik ubercute en passen ook heel goed bij het shirtje. Ik heb in niet zo veel kledingstukken rood, en dan draag ik ze wel gewoon, maar hier pasten ze een keer echt bij.

Mijn make-up was redelijk simpel, een blauwe kleur met wat bruin en een heeel klein piepbeetje zilver. Ik wilde wel wat kleur (en geen rood) maar het hoefde er niet uit te springen ofzo. En uiteraard ook mascara.

Mijn nagels deed ik de dag ervoor. In steeds meer kledingstukken en accessoires zie je kruisjes voorbijkomen en ik ben daar nooit zo van omdat ik christelijk ben en zo’n kruisje eigenlijk meer betekenis heeft, terwijl de mensen die niet geloven en het volop dragen er niks van snappen zeg maar. Maar toch wilde ik graag iets met een kruisje doen en dus verwerkte ik hem in deze nail art. Niet te opvallend, maar toch zag ik het erin. En als je het net als ik voorheen niet wil zien, dan valt het ook niet gelijk op. De witte kleur is van Essence, de taupe From Dusk to Dawn van Catrice en het zwart is een striper.

Het luchtje dat ik op heb is Like a New Love van Essence. Lekker zoet, I like!

Deze outfit heb ik expres een beetje ‘overdreven’ omdat ik die stijl gewoon zo schattig en een beetje sjiek vond. Ik denk dat ik zou gaan voor óf de schoentjes óf het kettinkje als ik de deur uitga en ‘m af en toe ook gewoon simpel draag met alleen een spijkerbroek en gympjes, gewoon lekker contrasteren. Dat vind ik het leukste van een kledingstuk met een beetje een eigen stijl. De titel ‘Invited!’ heb ik gekozen om het sjieke, alsof je in de Upper East Side woont en uitgenodigd bent voor het zoveelste sjieke diner, lol.

Wat vind jij van deze outfit? Welk onderdeel spreekt jou het meest aan (of het minst)? 

9 gedachten over “FLOTD: Invited!

  1. Pingback: Picture it – augustus 2012 #1 | Hesterly

    • Ze kosten €2,99 voor 10ml en €6,99 voor 50ml, ik heb volgens mij 10 ml. Echt spotgoedkoop dus, ik heb ook een luchtje van €55 voor 50 ml, dat scheelt nogal! Ze blijven misschien iets minder hangen, maar ach.

  2. Aaah, dat shirt is echt super leuk ! Ik zou hem dragen met een short die hoog in de taille zit en dat dat shirtje erin stoppen ;p of een zwierig rokje, ook over het shirt dragen. Misschien een beeje too much, maar ik hou daar van haha ;p tMaargoed, je nagels zijn ook superleuk , ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bijna een shirt kocht met een kruis, of een ketting, maar ik ben niet gelovig. ;$ maargoed, misschien dat ik die nagels ookwel ga maken :):) xx

    • Dankjewel! Ik heb wel broeken met een hoge taille, alleen het shirtje piept er alsnog best snel uit. Ik heb nog wel een zwart, strak rokje dat heel hoog is, maar ik denk niet dat ik dat zo snel zou dragen. Ik snap het als ongelovige mensen iets met een kruis willen dragen, want voor hen heeft het geen betekenis en het staat tegenwoordig ook een beetje voor geloof in het algemeen (dus niet alleen in God) en hoort een beetje bij die stoere studs trend. Alleen is het eigenlijk iets waarmee vroeger de doodstraf werd uitgevoerd, dus als je het zo bekijkt is het belachelijk dat het in kleding wordt verwerkt, maar er zijn ook gelovigen die een kruisje aan een ketting dragen als symbool voor hun geloof. Dus, dat is gewoon een beetje vaag, ik accepteer de meningen van anderen dan maar gewoon 🙂

Geef een reactie

