Filmpje: zwemmen met de hondjes, weggaan & thuiskomen

Vandaag heb ik een ontzettend schattig filmpje – vind ik zelf – voor jullie, waar jullie eindelijk die hele lieve hondjes zien. Het valt me nog tegen hoeveel ik heb gevideo’t, maar dat komt ook omdat mijn moeder hem eigenlijk gekocht heeft en het eerst ook heel veel deed, en deze vakantie eigenlijk helemaal niet, dus de camera was ook niet altijd mee. Oh en trouwens: Parel is de witte hond met zwarte stip (parel) op d’r rug en Saar is de zwarte. Ik vind ‘m zelf erg leuk geworden en wilde hem per se vandaag online hebben, maar door heel wat sloomheid en gepruts moest ik nog opblijven om hem uiteindelijk in deze post te zetten… Enjoy watching!

Een gedachte over “Filmpje: zwemmen met de hondjes, weggaan & thuiskomen

Geef een reactie

