Picture it – augustus 2012 #1

Bijna elke blog heeft dit onderdeel wel: foto’s gemaakt met het mobiel van de blogger. Dus zomaar wat dingen die de moeite waard waren om vast te leggen en een kijkje in het leven van die persoon geven. Aangezien ik het zelf altijd superleuke artikelen vind, ik meer foto’s wilde maken met mijn mobiel en ik het een leuke aanvulling op alle persoonlijke artikelen op mijn blog vind, zie je het nu om de week ook hier. I hope you like it!

Deze twee weken waren heerlijk, want ik was nog steeds op vakantie. Dat betekent wandelen in de bossen met de hondjes, lekker eten en koken, bloggen, lezen, dvd’s kijken en ’s middags als het zonnetje scheen bijkomen in de jacuzzi. Lekker even uit je ritme, heerlijk!

image
Pralines gekocht bij de Aldi. Dit was puur met aardbeivulling, daarna had ik wit met butterscotchcrunch. Lekk-ur!

image
Haar was ontzéttend vet terwijl het daar helemaal geen reden voor had en ik had genoeg van mijn krappe kledingkeus. Het was de bedoeling T-shirten af te wisselen met zonnehemdjes, maar helaas ging dat op dit moment niet – reeegen. Dus trok ik dit shirtje van de Only maar weer aan, dat jullie hier konden zien. Mijn pony stak ik eens weg, hij was namelijk ontzettend vet en om niet zo schattig over te komen zette ik een lijntje op mijn waterlijn. De plukjes aan de zijkant stonden naar binnen, dus die móest ik wel even stijlen.

image
Pony dus weggestoken, à la Teske. Ik vond het best geslaagd, ga ik vaker doen, ook al zijn er een paar plukjes die er nu wel heel kort voor zijn (pas geknipt) en gaat het het best als mijn pony vet is, dan ‘plakt’ het wat beter aan elkaar.

image
Ok, vage foto, maar ik wilde dit ergens vermelden en dus wilde ik er dus even een foto van maken en het hierin noemen. We wandelen vaak bij de kuil van Drakensteyn en dan kom je langs een Kattenhotel in de Lage Vuursche. Zo schattig, dan zie je in die grote schuur allemaal trapjes en ook daadwerkelijk een paar vage omtrekken van katten 😀

image
Naaaatte zomer. En dus zak je voor de helft in de modder met je mooie hardloopschoen, maar ik was blij dat ik die aan had. In de wasmachine en hup brandschoon, dat gaat niet met Paul Greens!

image
Danny kwam gewoon eventjes op de tafel zitten, terwijl hij nat en vies was. Gelukkig was ‘ie wel zo schoon om zichzelf te gaan wassen, maar toch. Bleh!

image
Maar op een andere avond kwam ‘ie weer op schoot liggen. Hij haart ontzettend, anders zou ik dit elke avond doen (als ‘ie er was).

image
Wie herkent dit? Olympische spelen (met matte topcoat, zie hoe gek de camera mijn duimnagel pakte)! Ik was een beetje bang, want ik had er geen basecoat onder, en het zijn nogal felle kleuren. Gelukkig geen verkleuring.

image
Lieffie Saar in Duitsland

image
Essence Red-y To Go. Wat een leuke kleur! Rood/roze met wat shimmer.

image
Hoesje van mobiel en oortjes, waarom maak ik hier een foto van…? Ik vond het wel leuk bij elkaar liggen zo. ^^

image
Apart bloempje/koraaltje/plantje in het bos. Who knows?

image
CHOCOLATE CHIP COOKIEEE! Nee, niet homemade (:

image
Ik nam hier een foto van omdat ik nog een hele middag had, het was pas vijf over half vier zoals je kan zien. Maar mijn horloge blijf ik ook leuk vinden, past helemaal bij mij. Hij komt van Esprit.

image
Eindelijk weer eens wat gebakken, deze keer aardbeirepen. Apart (maar daar kies ik ze dan ook op uit), wel lekker.

image
Nice surprise!

image
In de wc in een restaurant – ja, twee keer in een week! – waar we aten met de kant van mijn vader (drie nichten, neef (aanhang ^^), tante, oom, opa, oma) omdat mijn opa 79 was geworden. Happy b’day! Ik droeg mijn roze lipstick weer eens, ook al zie je het hier niet, een groen nagellakje (swatch is on his way) dat precies bij mijn topje (Primark) past, waar ik nog steeds verliefd op ben.

imageimage
Dat neusje en die oogjes la la la la so cute. Ik liep regelmatig met ‘m door het huis in mijn armen alsof ‘ie een baby was, en allemaal gewoon toelaten, haha.

image
Vies beest aan de buitenkant van m’n autoraam…

imageimage
Voor- en hoofdgerecht in Amersfoort die ik hier al liet zien.

image
Tandenpoetsen, dat haat ik zo! Ik doe er wel drie minuten over en het is zooo saai, maar ik weet wel dat het moet.

image
Nog even een kiekje van de liefste! ❤

image
Opeens een paar hele dikke spatten regen, gelukkig hield het niet lang aan, want we zaten nog even lekker buiten.

image
En eenmaal thuis een groene keuken met zwartwitte tegelvloer, yeah!

xoxo

5 gedachten over “Picture it – augustus 2012 #1

    • Dankje! Ik ben echt fan van kleur, dus vond groen een heel gaaf idee 😀 Dankjewel, ik ben eigenlijk pas de laatste tijd bezig met commenten, maar ik merk het al heel erg, heb er ook een paar vaste volgers bij (:

  1. Tip voor tandenpoetsen…… iPod/MP3 Speler met speaker/oortjes en gaan! Zo doe ik het nu bijna 3 jaar en het maakt het voor mij iig wat minder saai.

    • Hmm het enige is dat mijn mp3-speler alweer dik twee jaar leeg is en inmiddels onder het stof ligt met alleen maar hits van heeeel lang geleden en ik heb geen oortjes voor mijn mobiel ^^. Wel altijd m’n radio aan, maarja dat hoor ik dan amper meer.

Geef een reactie

