NOTD: unicorn from the toyshop

Vandaag weer een nail of the day online. Geen nail art, maar gewoon een combinatie die ik ontzettend gaaf vind. Hier onder staat genoeg lof, dus dat ik ga niet nog een keer doen (ik bewaar de intro meestal voor het laatst om te typen, ik vind ze altijd zo vaag als ik gewoon weet wat ik wil zeggen ^^). Ik zou zeggen, see it yourself!

 LilaCatriceMultisparklingflakiesEssence3_zpsc7d64cfd.jpg

De lakjes die ik gebruikte waren 130 Lucky in Lilac van Catrice en 08 night in vegas van Essence, die hoort bij de nail art special effect! topperlijn zoals ook op het flesje staat vermeld. Allebei de lakjes lakken gewoon fijn, ook al maakt het bij de topper niet zoveel uit hoe netjes je lakt. De basis bestond uit twee laagjes, na één laagje dekte hij ook al maar ik doe gewoon altijd twee laagjes voor een echt goede dekking (soms wordt de kleur ook nog wat intenser) en zodat het langer blijft zitten. Ook voor de flakieslak gebruikte ik twee laagjes, zodat heel mijn nagels voorzien waren van deze schattige flakies.

 LilaCatriceMultisparklingflakiesEssence1_zps57b5a28f.jpg

En zo komt het er dan uit te zien! Ik ben hier echt enthousiast over. Het lila lakje draag ik nu hoogstwaarschijnlijk voor de eerste of anders tweede keer, maar toch is ‘ie behoorlijk leuk. Van de flakies ben ik sowieso al fan, dit was het enige nagellakje dat ik echt móést hebben en ik wilde kopen en toen stond mijn zus er alweer mee op de stoep, haha. Dit is pas de tweede keer dat ik hem gebruik (shame on me), maar toch, hij is zo leuk!

Hier droeg ik hem bijvoorbeeld op zwart (alleen nagels omdat het begin april was en mijn huid zooo droog was), dan komt hij ook hartstikke mooi uit. Hier is ‘ie echt rood-oranje-geel-groen en doet ‘ie me denken aan een warm land (dus ook nog geschikt voor in de zomer!), met een lila ondergrond zijn de flakies meer blauw en roze. Multisparkling dus, zoals op het flesje staat. Ook is het in elk licht weer anders. Dit vind ik zo leuk aan nagellak, soms kan ik er echt naar blíjven kijken.

 LilaCatriceMultisparklingflakiesEssence2_zps5dde24c9.jpg

Sorry dat mijn middelvinger en duim al een klein beetje gesleten/gechipt zijn, ik schoof het weer eens voor me uit om foto’s te maken. Overigens blijft nagellak in de vakantie wel twee keer zo lang zitten als met school (handig, was het maar andersom!) en kunnen de beloftes van nagellakfabrikanten eindelijk een keer – bijna – waargemaakt worden. 

De flakies geven ook, zoals op deze foto, vaak een regenboogglans af. Kantel je ze weer iets dan krijg je de koele kleuren – groen en blauw – te zien. Oh, dat vind ik echt zó leuk, haha! Je kan er ook heel veel kanten mee op, gewoon lekker uitproberen. Met zwart vind ik deze flakies best sjiek staan omdat ze een beetje goud zijn, hierbij doen ze me denken aan van die knuffeltjes enzo voor kleine meisjes. Die zijn in mijn gedachten namelijk best vaak lila en dan, bijvoorbeeld bij een eenhoorn, met lichtroze manen en staart. Vandaar de titel.

Wat vind jij van deze combinatie? Heb je zelf ook een nagellak die je gewoon helemaal te gek vindt?

2 gedachten over “NOTD: unicorn from the toyshop

Geef een reactie

