Challenge: regenboog ooglook

Van de paar challenges die over zijn, stond ook de regenboog ooglook nog open. Eigenlijk wilde ik er eentje met echt felle, heftige kleuren, zo erg dat ik ‘m niet eens echt zou dragen. Gewoon een beetje spelen met make-up. Maar toen ik vanmorgen mijn make-up deed, zaten bijna alle kleuren van de regenboog er wel in!

 Regenboogooglook2_zpsdf828ab2.png

Even een close-up van mijn oog open en dicht. De kleuren zijn hier wat minder intens dan in het echt.

 Regenboogooglook1_zps7641eacb.png

De kleuren uit het ByBG palet die ik gebruikte heb ik aangegeven met een hartje. De highlighter op mijn wenkbrauwbot en een heel klein beetje in mijn binnenste ooghoek, olijfgroen op het midden van mijn ooglid, heel-klein-beetje-groenig blauw op de binnenste hoek van mijn ooglid, koraalrood op de buitenste hoek van mijn ooglid en de koele paarse kleur een klein beetje onder mijn oog. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar ik wilde paars er per se nog in gebruiken, dus dan maar zo. Mijn mascara was as usual de Max Factor Masterpiece Max.

 Regenboogooglook1_zpsb78bc447.jpg

Deze look draag ik dus gewoon overdag, en mijn kleding is niet zwart maar bestaat uit een oranje shirt met gekleurde zwaluwtjes van de Zara en een heel lichtroze tregging (die kleur zit ook in de vogeltjes) van de Only. Dus eh ja, ik hou van kleur. Deze ooglook vind ik niet eens echt heftig. Ik weet dat heel veel mensen bang zijn om kleur (op hun ogen) te dragen, maar ik heb er geen problemen mee. Misschien dat dit nog gaat komen, maar ik vind het nu gewoon leuk en experimenteer er lekker mee. Sowieso is de oogschaduw nou ook weer niet zó gepigmenteerd dat het echt heel erg opvalt.

Ik heb de foto’s trouwens gemaakt met mijn/onze videocamera van Sony, die heeft een uitklapschermpje en yay for that want behalve dat het filmpjes maken makkelijk gaat, kun je ook makkelijker jezelf fotograferen zonder voor de spiegel te staan enzo. En de kwaliteit is ook heel erg goed, volgens mij iets minder megapixels dan de fotocamera, maar dat zie je echt niet terug. Hij stelt ook heel erg goed scherp, echt een heel fijn ding dus. Say hello to the full faces! (Behalve als hij de laatste drie weken van september uitgeleend is :(.)

Wat vind jij van deze ooglook? Draag jij wel kleur?

4 gedachten over “Challenge: regenboog ooglook

Geef een reactie

