Filmpje: Avondroutine

Het leek me wel eens leuk om mijn avondroutine te laten zien, ook al is ‘ie minimaal. Helaas ben ik maar een minuutje met make-up, dus veel plezier met het kijken naar een make-uploze Hester! (Ik vind mezelf dan niet lelijk hoor, maar wel anders – ik lijk veel jonger en herken mezelf ook veel meer in oude foto’s van vroeger enzo.)

2 gedachten over “Filmpje: Avondroutine

  1. Pingback: TAG: how much is your face worth? | Hesterly

  2. Leuk om te zien! Mijn avondroutine is niet zo bijzonder. Ik haal mijn make-up eraf met een make-up remover, dan was ik mijn gezicht met een reinigingsgel van Etos. Dan smeer ik nog wat nachtcrème op mijn gezicht, en dan ben ik klaar! 🙂

Geef een reactie

