Filmpje: Gelezen boeken #5

Eeeen ja we hebben weer een aantal boeken uit! Ik heb toch maar besloten om het met deze boeken te doen en er niks achteraan te plakken, dus het is niet zo’n heel lang filmpje. Veel kijkplezier & leave a comment!

4 gedachten over “Filmpje: Gelezen boeken #5

    • Ja, die heb ik wel gelezen, over Nora en Patch? Moest het even nazoeken op de site van de bieb, maar ik weet het nu wel weer half. De verhaallijn niet meer, maar wel dat ik het een erg leuk boek vond!

  1. Ik had even een filmpje van je haar / kapsel gekeken, en een staart staat echt heel leuk ! Ik denk dat als je je pony zou laten groeien het ook wel leuk zou staan. Ik had eerst ook een pony en heb het nu ook laten groeien. ;p Het boeken-filmpje is ook heel leuk 🙂 xx

Geef een reactie

