Picture it – augustus 2012 #2

Picture it is het tweewekelijkse artikel met foto’s uit mijn leven die ik met mijn mobiel gemaakt heb. Ik vind dit zelfd altijd een heel gaaf artikel om bij anderen te lezen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Deze twee weken waren nog even genieten van mijn vakantie, afscheid nemen toen mijn opa overleed, daardoor een weekendje bij mijn familie in het noorden en uiteindelijk weer naar school.

image
Love to lunch: Liefde & Passie maïsbrood met pizzaquick, casselerrib en komkommer, geroosterd krenten-rozijnenbrood met aardbeienjam, nog een stukje L&P brood met worst. Jammerrr genoeg vonden de wespjes het ook erg lekker.

image
KILLED A BUG! Hij zat in m’n vuist, dus ik kneep heel hard, deed toen mijn hand open en en BLOED. M’n eigen bloed waarschijnlijk.

image
Grasspriet om m’n Birkenstock. Zat voor geen meter, stond wel grappig.

image
Oldtimer Volkswagenbusje, love it!

image
In de berm zitten met m’n zus op de Oldtimerdag. We moesten wachten in de jeep maar stonden precies in de zon, dus we gingen even ni de schaduw zitten.

image
Jeeps! Die in het midden is die van m’n opa met m’n vader en moeder erin.

image
Tegeltje bij m’n tante & oom, ik vind hem zo leuk. Weet jij ze allemaal?

image
Buiten zitten met de sterren.

image
Pauwenveren (oorbellen) van de Sting, maar ik kwam erachter dat er een soort van ‘doorzichtig’ randje zit waar de draadjes heeel dun zijn. Dat hoort, maar zou dat niet slijten en dat ze dan allemaal afbreken?

image
Hoi ik kijk tegen de zon in.

image
Maar ik wilde dus eigenlijk dit bloesje laten zien dat ik zo weinig aan heb gehad deze zomer, terwijl hij wel leuk is! €7,50 bij de America Today Outlet in Leidschendam.

image
In de ligstoel in de tuin. Heerlukk

image
Coco lag er weer zo mooi bij, awh cutie.

image
En deze spritsjes zijn écht een aanrader, ze schieten altijd enorm uit met het vanillearoma (just kidding, het hoort gewoon zo) dus ze ruiken en smaken echt heel goed.

image
Verliefd geworden op deze laarsjes, maar er stond niet eens een prijs en ik heb ze ook niet gepast (had niet eens sokken bij me en was niet echt perfecte timing), maar ze zijn van de Only dus ik ga nog even op zoek. Ze zullen wel te breed zijn voor mijn smalle voetjes (ik typte foutjes?), maar oké. De achterkant is van leer en de voorkant van suede.

image
In de winkel even wat nieuws van Essence uitproberen. Drie verschillende basiskleuren, en als je daar dan met een speciale doorzichtige striper overheen ging, veranderde de kleur. Het werkte nog ook.

image
Ik had er nog nagellak onder haha, en ik kon het weer niet laten het totaal te ruïneren. Niet dat ik van plan was het er lang op te laten zitten, maar toch.

image
image
Deze koek at ik vroeger wel eens, dat was echt een verwennerij. Ik heb ze daarna een jaar of vijf niet meer gegeten omdat ik dus een melkallergie had, maar omdat ik er nu voor behandeld en overheen ben, hebben we ze gekocht en at ik ze weer. NOM NOM NOM ❤

image
En toen kwamen we thuis en lag Coco in het autostoeltje dat we gebruiken voor ons oppaskindje.

image
Paps kocht iets op Marktplaats voor de auto, en dat zat ingewikkeld in… yeah right. Wc-papier.

image
Reflecterende ogen in z’n kattenkooi.

image
‘I don’t like you.’

image
Bij de dierenarts voor de jaarlijkse ‘APK’, hij is helemaal goedgekeurd en woog 4,22 kilo. Op de terugweg had hij het warm dus ging hij hijgen met z’n mond open, wat er best wel eng uitzag.

image
Nagellakdoos weer super netjes op orde, deze gebruikte ik voor een post. Het duurt alleen nog wel even voor die online komt, ik weet nog niet precies wanneer.

image
Boterham met M&M’s, echt waar. We hebben M&M ijs gemaakt, en deden ze eerst in de keukenmachine om te vermalen, maar dat ging niet helemaal goed, dus uiteindelijk hebben we ze gewoon met een mes gehakt en heb ik de hele fijne ‘kruimeltjes’ opgegeten. Het ijs is overigens heel erg geslaagd!

image
Yess, mijn boeken! Ik was heel blij toen ze er eindelijk waren, het voelde heel raar om het schooljaar te beginnen zonder het jaarlijkse boeken kaften, dat is toch een soort ‘voorbereiding op’. Nu heb ik nog niet alles, maar wel ¾. Het past net, er moet snel wat op school gaan overnachten…

De volgende foto kan een beetje schokkende beelden bevatten, maar geen bloed ofzo. Waarschijnlijk kan je het wel aan, maar ik dacht, ik zeg het even ;’) …

image
Mijn kat vermoordde deze mol. Hij had hem in zijn bek, sloeg ertegen met zijn poot en speelde er net zolang mee tot ‘ie dood was. Om hem vervolgens niet eens op te eten! (Volgens mij heeft een andere kat dat wel gedaan, hij was de volgende morgen weg.) Zo zielig… Maar aan de andere kant, beter dan een vogel, mollen zijn niet echt goed voor je tuin. Maar hij ligt daar wel heel schattig, met z’n voorpootjes, staartje en neusje.

image
En we sluiten af met deze mooie lieve zwartwitte eigenwijze chagrijnige schattige kater Coco <3. Die dus mollen vangt (net zoals tortelduiven en waterhoentjes).

Have two nice weeks and I’ll talk to you soon! XOXO

4 gedachten over “Picture it – augustus 2012 #2

Geef een reactie

