Back on earth!

Misschien heb je het wel gemerkt dat mijn blog vandaag niet te bezoeken was. In mijn post hiervoor stond een link van een soort van concurrent van WordPress die ik eruit moest halen. Ik was vanmorgen echt shocked toen ik zag dat mijn blog was gedeactiveerd, snel WordPress gemaild dat het een vergissing moet zijn geweest en vanavond heeft ‘Nick’ teruggemaild dat ik die link weg moest halen. Superfijn, ik ben zo blij dat het met een dag is opgelost! Morgen ga ik dus weer lekker bloggen, want dat stond eigenlijk voor vandaag op de planning…

xoxo

Geef een reactie

