Challenge: nail patches Miss Sporty

Vandaag review ik voor jullie de nail patches van Miss Sporty. Eigenlijk was de challenge nepnagels, maar die komen er nog aan. Ik nam ze mee in 03 Commando, een legerprint. Twee dagen erna reed ik een rit met de legerjeep van mijn opa en normaal zou ik niet voor de legerprint gaan, maar nu was het een goede gelegenheid! Kijk mee om mijn mening te weten te komen.

 MissSportyNailPatches2_zps7b405f51.jpgDe verpakking, een dun plasticje eromheen met nog wat beloftes en informatie erop. 

 MissSportyNailPatches4_zpsf1494431.jpg
Op de achterkant staat in vier stappen uitgelegd hoe je het moet doen. De goede uitkiezen, van het papiertje afhalen, op je nagel plakken en afvijlen. Ziet er niet moeilijk uit!

 MissSportyNailPatches8_zps3b4def34.jpg
Nog een beschermfolietje eroverheen, je nagelstickers zijn dus in elk geval niet beschadigd!

 MissSportyNailPatches6_zps3458793a.jpg

De nagelstickers hebben een mooi legerpatroontje. Wel is het op elke sticker hetzelfde, misschien hadden ze daar nog wat mee af kunnen wisselen, iets kunnen schuiven met het patroon, en het geel heeft nog een beetje ‘stippeltjes’, dat vind ik ook een beetje vreemd. Aan de onderkant zit een grijs stukje waar je hem aan vast kunt pakken. Dit is handig, omdat je zo niet de plak van de sticker afhaalt met je vinger. Wel gebeurde het me soms dat het grijze stukje een beetje scheurde met het van het papiertje afhalen, het was niet heel stevig en zat best stevig vastgeplakt.

 MissSportyNailPatches11_zpsbd1ee606.jpg

De nagelstickers zijn heel erg lang zoals je ziet. Ik had ook wel extreem korte nagels, maar het komt dus nooit voor dat ze te kort zijn (of je bent gewoon een uitzonderlijk geval en moet nodig je nagels weer eens vijlen). Het vijlen gaat best makkelijk, maar je moet het natuurlijk wel een beetje voorzichtig doen.

 MissSportyNailPatches1_zps2a7edb57.jpg
Het eindresultaat, leuke gelegerde nagels!

De beloftes van Miss Sporty moet ik natuurlijk ook even onder de loep brengen. Een van de beloftes is dat ze ‘easy on’ aan te brengen zijn en ‘easy off’ eraf te halen. Hier ben ik het mee eens: ze zijn gemakkelijk zonder foutjes aan te brengen en ik kon ze er gewoon in één of twee keer af trekken, alleen op sommige nagels blijven dan wel wat ‘velletjes’ achter, die je even goed moet verzorgen met crème zodat ze kunnen genezen (ze zitten er na twee weken nog steeds, maar ik moet dan ook wat meer smeren. Eigen fout). Met de belofte ‘up to 10 days shine’ ben ik het wat minder eens. Met mijn broze nageltjes had ik al snel last van wat tip wear. Mijn zus had ze ook op en zij heeft iets sterkere nagels waar dat minder bij was, maar als je een paar keer doucht en meer doet dan alleen met het belletje rinkelen om je bediendes te roepen maar gewoon naar school gaat, houden ze het geen tien dagen uit. Op broze nagels (die snel splijten etc.) zo’n drie dagen, op sterkere kun je er daar een dag of twee bij optellen. Maar het ligt er natuurlijk ook aan of jij ze er met een beetje tip wear al af pulkt, of ze laat zitten tot het écht niet meer kan.

Nadelen

  • Het zijn er maar tien, je kan dus geen foutjes maken (maar dat gebeurt ook niet zo snel) en hebt geen keus welke je op welke nagel doet
  • Maar vier varianten (leger, roze met hartjes, zebra, luipaard)
  • Al snel wat tip wear (met minder sterke nagels)
  • €2,99 voor een paar dagen is best duur

Voordelen

  • Makkelijk en netjes aan te brengen
  • Goede vorm bij de nagelriemen
  • Lang genoeg
  • Gelijk droog
  • De patronen zijn moeilijk om te doen met normale nagellak, dus is het leuk dat je die patronen nu wél een keer netjes op je nagels kan hebben

De nail patches kosten €2,99 voor tien stuks en zijn verkrijgbaar bij de Etos.

Wat vind jij van deze nail patches? Leuk om een keer te kopen of laat je het aan je voorbijgaan?

3 gedachten over “Challenge: nail patches Miss Sporty

  1. Pingback: NOTD: french manicure | Hesterly

  2. Wow, ze zijn inderdaad immens lang :/
    Ik vind het ook jammer dat elke sticker precies hetzelfde printje heeft maar wel leuk om eens te doen want ik kan dit niet namaken met nagellak hoor 😉
    Moest lachen om je belletje rinkelen voor je bediende trouwens haha 😀

Geef een reactie

