Review: gelpennen

Reviews zijn alom vertegenwoordigd op het internet. Vooral beautybloggers leven zich volop uit op allerlei soorten make-up en lopen vijf van de tien keer dat je ze tegenkomt (mocht dat ooit gebeuren) met swatches op hun hand of arm. Foodbloggers reviewen ook nog wel eens een bakmix, kant-en-klaarmaaltijd of gewoon iets uit de winkel. Ik reviewde ook al wat make-upjes, een keer een curry van de Aldi en omdat ik het reviewen wel leuk vond, keek ik even om me heen en heb ik een onderwerp gekozen wat nogal ongebruikelijk is. Maar ik ben een lifestyleblogger, dus alles mag en kan!

Hier komen vier foto’s achter elkaar en daarna nog wat, maar het laden kan even duren, dus scroll niet gelijk door 🙂

 Gelpennen6_zps13cc72ff.jpg
 Gelpennen5_zps99747694.jpg
 Gelpennen4_zps89467a69.jpg
 Gelpennen3_zpsd9ec52d3.jpg

Gelpennen! (Dat hadden jullie al in de titel kunnen lezen, maar dat laten we even achterwege.) Geef toe, deze vrolijke kleurtjes zijn toch gewoon ware eyecandy? Super vrolijk! Ik vind ze er ook heel leuk uit zien, doorzichtig zodat je de vulling ziet, simpel dopje. Zo ziet ook echt élke gelpen eruit.

Ik heb er twaalf en ik kreeg ze bij het feest dat ik met Hannah gaf. Ik heb niet een volledig setje, Hannah had er ook een paar. Daar kwam ik eigenlijk pas pas achter, haha. Waar ik ook achter kwam, is dat de finishes eigenlijk net zoals met make-up zijn; ik heb een paar met een simpele creme finish, maar ook een paar met glitter (ik denk dus eigenlijk ook dat het twee pakjes waren ofzo). Daar heb ik ze voor het gemak ook even op ingedeeld.

 Gelpennen7_zpsde8eea03.jpg

Deze groene, zilveren en donkerblauwe zijn met ‘echte’ glitters, die staan ook op de doorzichtige buitenkant. De paarse, gouden en nog een donkerblauwe zijn met een metallicglansje.

 Gelpennen9_zpsd42e0897.jpg

De ‘swatches’, of hoe zal ik het noemen? De laatste drie drogen heel anders op dan het moment waarop je ze aanbrengt, er komt een soort van gouden glans overheen. Dat komt niet helemaal goed over op camera, maar het gaat om het idee. Van die groene ben ik iets minder fan, ik vind hem een beetje kerstboomachtig door de kleur in combinatie met de glitters.

 Gelpennen8_zpsc77983b7.jpg

Deze kleurtjes zijn echt ubervrolijk en allemaal zonder glitters of glansjes. Dat hebben ze ook helemaal niet nodig! Ik heb ze nog in twee groepjes gelegd, omdat de laatste twee pastel zijn en de eerste vier meer neon. Jaja.

 Gelpennen10_zpsd8c6460a.jpg

Hier word ik keer op keer weer vrolijk van; om ze te zien zitten in mijn etui, om krulletjes mee te zetten tijdens het nakijken of om de leuke tekeningetjes van mijn agenda mee in te kleuren… Die babyblauw vind ik ook zó schattig, ook al is hij wel wat donkerder dan de kleur van de dop belooft.

 Gelpennen1_zpscfaf28c7.jpg

Dit waren ze! Ze schrijven lekker en er komt over het algemeen lekker veel inkt uit, maar sommige ‘haperen’ nog wel eens. En tja, de droogtijd is niet om over naar huis te schrijven, maar dat moeten we er dan maar voor overhebben. Zolang je gewoon schrijft met een dun ‘laagje’ gaat het goed, maar een tekeningetje moet écht wel even drogen. (‘Nee meneer, ik kan mijn boek niet opendoen, dan vlekt het!’)
Er bestaan ook gelpennen met een fruitig geurtje, dat hebben deze niet echt speciaal. Als je er echt aan ruikt, dan ruikt het wel lekker, niet echt naar inkt ofzo. Maar bij gewoon schrijven, ruik je die geur niet.

Heb jij leuke pennen in je etui? En vind je het leuk om zulke ‘random’ reviews te lezen?

4 gedachten over “Review: gelpennen

    • Ja, ik weet dus niet waar ze vandaan komen, omdat ik ze gekregen heb, en ze zaten niet in een verpakkinkje ofzo. Ik weet ook niet meer van wie ik ze heb gekregen eigenlijk…

Geef een reactie

