Photography: Summer’s waving goodbye

Door mijn blog moest ik ook wat meer foto’s maken en de laatste tijd heb ik er steeds meer plezier in en duik ik soms gewoon even de tuin in om wat foto’s te shooten. Gister deed de zomer nog een laatste opleving, vermoed ik, was ik weer in de tuin (in plaats van op school!) met een bloesje zonder mouwen en genoot ik. Van de natuur en van al onze leuke huisdieren.

Dit blijven nog steeds zulke mooie beestjes om vast te leggen!

En toen zat je in de boom

I like to take some photo’s

Hidden door 

Omdat hij sexieee is. Voor als je wil weten op wat voor types ik val

Waterbol aangedaan met mijn technische talent

Ehm ja dat mag dus niet, maar gebeurt wel vaker zoals je ziet

Snoetje. Is nu alleen erg mager enzo, want hij is oud

Mini & Suzy. En Suzy probeert altijd uit te breken, ze knaagt aan het rek

Hmm bloemetje, uit welke geurnoten besta jij?

Hoi, ik ben Mini en check mijn mondje en neusje, ik ben cute

Wat deed jij gister?

PS: Dit waren ongeveer de laatste foto’s met deze fotocamera, we hebben een nieuwe! Binnenkort meer.

Een gedachte over “Photography: Summer’s waving goodbye

  1. Echt cute beestjes. Ik heb een konijn, en die knaagt ook altijd aan het rek. Het is puur knagen, sommige mensen zeggen dat ze dan honger hebben, maar volgens mij vinden ze het gewoon leuk. xx

Geef een reactie

