NOTD: you turn me on

Deze NOTD is niet zo heel speciaal en bevat geen leuke nail art – laat staan, het is weer heel saai basiskleur + een leuke ‘topcoat’ – , maar ik wilde ‘m per se delen omdat ik hem gewoon heel vet vind. Twee lakjes die stonden te verstoffen, vormen nu samen namelijk een hele leuke combi! Did I make you curious already?

 BruinRimmel119LOreal9_zps3d31e062.jpg

 BruinRimmel119LOreal8_zps55aa700a.jpg

 BruinRimmel119LOreal7_zps40a042a5.jpg

 BruinRimmel119LOreal6_zpsd9ab511f.jpg

De lakjes die ik gebruikte: Hot List van Rimmel en nummer 119 van de L’Oreal Paris Jet-Set Diamond lijn. Dit zijn allebei lakjes die ik vrijwel nooit gebruik. Hot List niet omdat ik de kleur te bruin vind. Wat in het potje een bruine kleur met mooie vleugen roze en paars lijkt, was op mijn nagels – de enige keer dat ik hem op had – toch meer bruinpaarsig met een creme finish. Toen ik hem zag staan kriebelde het toch weer en moest ik hem wel op doen. Gewoon, om te proberen. 119 is al een heel oud lakje – je ziet het ook, er zit nog maar voor de helft in – dat mijn moeder een keer kreeg. Het ziet er lichtroze uit, maar is eigenlijk een lakje dat niet helemaal dekt maar wel een heleboel kleine glittertjes in zich heeft die in het zonlicht helemaal tot zijn recht komen. Die keer in de lente dat ik hem op had, kon ik er wel naar blijven kijken als de eerste zonnestraaltjes op mijn nagels vielen. Maar voor de rest draag ik ze dus alletwee bizar weinig.

 BruinRimmel119LOreal2_zpsbafb88d6.jpg

 BruinRimmel119LOreal5_zpsd23b150a.jpg
Mijn handen zien er altijd zo droog uit hè, vooral op de foto!

Met 119 over Hot List verwachte ik dat ik eindelijk een beetje die roze gloed zou krijgen waar ik op aasde, want in het potje zag ik die wel, maar op mijn nagels niet. Maar het pakte totaal anders uit. 119 dekte meer dan ik had gedacht en liet niet alleen gouden kleine glittertjes over die in het (zon)licht allerlei kleurtjes aannemen, maar ook nog een kleurtje. Eh… hoe moet ik het omschrijven? Het was eigenlijk goud, zilver, groenig, paarsig en lijkt meer op één kleur met een beetje een metallic finish, maar dan zonder dat streperige wat ik niet mooi vind. And I like it! Op de foto’s vind ik het niet echt goed overkomen, maar ik denk dat ik deze combi nog wel vaker ga maken. In elk geval: jullie zullen hem niet snel namaken, want deze lakjes zijn niet alom bekend (op internet is niet eens een swatch te vinden van 119), maar ik wilde hem wel delen!

Wat vind jij hiervan? Heb je ook lakjes die opeens heel anders uitpakken?

2 gedachten over “NOTD: you turn me on

  1. Dat is wel vaker zo met lakjes ja, dat als je ze dan thuis uitprobeert en ineens een heel ander kleurtje krijgt dan je verwacht 😛 Gelukkig heb ik nog nooit een hele grote teleurstelling meegemaakt 😉
    De omschrijving van het effect klinkt heel tof, jammer dat het op de foto’s niet goed te zien is!

Geef een reactie

