Picture it – september 2012 #1

Picture it is het tweewekelijkse artikel met foto’s uit mijn leven die ik met mijn mobiel gemaakt heb. Ik vind dit zelf altijd een heel gaaf artikel om bij anderen te lezen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Deze twee weken bestonden uit SCHOOL, zoals de rest van het jaar ook zal zijn (dus dat ga ik er niet telkens meer bijzetten, haha). Daarom – voor mijn gevoel – ook wat minder foto’s, omdat ik niet zomaar onder de les mijn mobiel erbij mag halen… helaas. Toch heb ik nog aardig wat leuke dingetjes voor jullie op de foto gezet.

image
Eindelijk al mijn boeken, stiekem past het maar net… Ik hoop dat er snel wat meer op school kan blijven! (Als ik er huiswerk voor heb kan dat natuurlijk niet, en ik heb nogal wat huiswerk.)

image
Het zonnetje besloot opeens te gaan schijnen, heerlijk! Het was vrijdagmiddag en ik had twee uur uitval, waardoor ik een tussenuur had en een uur eerder uit was. Zo meteen zou ik ook nog gaan paardrijden, lekker in het bos, dus ik was een blije fietser.

image
Mooi stukje altijd hier, let niet op de mevrouw voor mij.

image
De buren gingen op vakantie, wij mochten deze kleine appeltaartjes op maken. Ze waren alleen tot die dag houdbaar, dus ik nam een hap en toen zag ik binnenin schimmel zitten. Het was heel lekker, maar ik heb het toch maar niet opgegeten (ben een beetje huiverig voor dat soort dingen ^^).

image
Aangestoken door vriendinnetje Annouk met een fikse verkoudheid, dus ik voelde me niet helemaal 100%. Keelpijn, holtes zaten dicht, beetje koud-warm en trillerig dus lekker onder een dekentje Het mooiste meisje van de klas kijken. De dag erna heb ik een paar aspirines ingenomen en ging het wel weer, de dagen daarna moest ik alleen nog ontzettend vaak mijn neus snuiten. Irritant.

image
De sjaal met het printje draag ik helemaal niet vaak, maar is best leuk! Het is zo’n vierkant, maar ik droeg hem gewoon om mijn nek met twee losse einden zonder hem te draaien/omslaan/knopen or whatever. Gecombineerd met een donkergrijs, losvallend shirtje met driekwart mouwen en knoopjes van de H&M, grote riem en lichtroze tregging van de Only (opeens heeft iedereen hem!).

image
Wachten op Brenda, met wie ik fiets. Ik kan haar altijd in de verte zien staan. Voor mij is het maar twee minuutjes fietsen en dan kunnen we al samen fietsen, jammer genoeg hebben we allebei een totaal ander rooster.

image
image
Rijst warmhouden voor na de kerk (vijf tot zes, lekkere tijd…), ik mocht hem opgraven. Hij was nog superwarm!

image
Deze tas moest maar weer eens mee, in plaats van die andere. 7,6 kilo, met eten en drinken erbij wel acht. Pff, blij met mijn kluis!

image
We bakten weer eens boterkoek, lekker!

image
Working on something!

image
Ik vond m’n ooglook wel mooi gelukt, koraal met heel lichtbruin. Komt alleen niet echt goed over, haha. En zie je die twee rode velkjes naast mijn oog, aan de kant van mijn haar? Mijn klamboe is weg, maar ik heb nu al drie muggenbulten op mijn gezicht…

image
Als het dan toch nog mooi weer wordt, moeten mijn teennagels ook maar weer gelakt! NYC Greenwich Village.

image
De Christenunie deelde gratis blauwe ijsjes uit, jam! Ze smaakten naar banaan. Ik was ’s avonds trouwens heel erg hyper, maar er zat dan ook vast wel wat kleurstof door dat ijs… en door de m&m’s…

image

Mijn kamer was leeg, want de plinten, verwarming en kozijnen (noem je dat zo?) om mijn deuren heen, waren nog altijd geel. Dat vond ik eigenlijk helemaal niet mooi, dus mijn moeder was zo lief die gebroken wit te gaan verven!

image

Bijkomend nadeel: de troep. Boeken konden niet meer in kastje,

image

troepjes bleven op mijn bureau liggen,

image

en dingen van de vloer kwamen op mijn bed terecht.

image

Gelukkig bleef dit wel opgeruimd en check die leuke en lekkere parfummetjes!

image

Rooster voor een vriendin, niet heel boeiend toch? Het zesde godsdienst werd later mentoruur, wat ik niet had, dus was ik het vijfde (13:50) uit in plaats van zesde. Yay ❤

image

Deze kopietjes konden weg, ik heb nu al mijn boeken, behalve die van Nederlands!

image
Ik droeg mijn lipstick weer eens, dit ziet er zo leuk uit hè! Wel een nadeel is dat hij in mijn lippen trekt en ik de volgende dag superveel velletjes heb, maarja dat moet ik er maar voor over hebben.

image
Ehh mijn kat had dus een muis, maar hij leefde nog helemaal, dus Coco naar binnen en de muis zat nog in een gat in onze tuin. Hij kon er niet uit (en gillen dat beest), dus dan maar met dit vissennetje. En toen BAH, sprong hij er uit, het duurde hem te lang dat foto’s maken! Dus liep hij bij mijn voeten… ieks. Hij was ook echt supergroot! Maar best schattig, kiek ‘em zitten. :’)

image
Boekentas die inclusief eten en drinken wel 9,5 kilo woog. HALLO, ik dacht dat ik scholier was, en geen BODYBUILDER?!

image
Jamjam homemade M&M-  en aardbeienijs!

image
Mijn bureau kon door het geverf niet op mijn kamer staan, dus stond hij op die van mijn ouders, tegenover de mijne. En dit is echt superhandig, wil ik later ook als ik weinig ruimte heb op een studentenkamer ofzo: bed als stoel gebruiken! Oké, je komt er niet zo makkelijk tussen, maar toch.

Hoe waren jouw afgelopen twee weken?

2 gedachten over “Picture it – september 2012 #1

Geef een reactie

