Wishlist for fall

Als je mij vraagt of ik wat wil hebben heb ik niet altijd een antwoord, maar af en toe weet ik genoeg dingen om twee verjaardagen mee te vullen. All right, laten we dat een beetje overdreven noemen, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk. Jullie vinden mij natuurlijk allemaal heel aardig, en daarom is het niet overbodig om mijn wishes & wonders te delen met mijn fans… (Grapje.)

  • Bovenstaand mooie horloge van Fossil. Waar sommige dames (de meesten) vallen voor een mooi roségoud horloge, kies ik deze. Ik wil gewoon nog iets casuals en stoers, want dat sjieke past nog niet bij me, maar toch met een fashiontwist. Wat mij betreft is dit echt een prachtig horloge met een mooie brede, bruine band van leer en een witte wijzerplaat. Simpel en overal mee te combineren, maar doordat de band gevlochten is niet saai. Op Watch4Jewels.nl kost hij €71,10 en als ik dat overhoud na heftige kledinginkopen (vast wel), is dit de bestemming gok ik zo. Ik koop dingen alleen niet zo snel, dus waarschijnlijk blijf ik het uitstellen, maar ik wil het wel graag. Ik heb nu dit horloge van Esprit, en die vind ik ook superleuk en zal ik ook blijven dragen, maar die is toch net wat vrolijker enzo en soms lijkt me bovenstaande gewoon  mooier. Oké, genoeg gezwijmel. Misschien valt hij in het echt wel hartstikke tegen…

Manfield_biker_boots_studs_large
Deze vind ik niet echt geweldig, maar ik denk dat ze leuker zijn als je ze aan hebt.

  • De perfecte laarsjes. Ik heb het nu al dertien jaar met de kindercollectie gedaan en ben het ondertussen wel zat. Ik ben er ook achter gekomen dat geen enkele laars me lekker zit, van elke krijg ik wel blaren. Van de voering van UGG’s of iets soortgelijks misschien niet, maar die zijn dan weer veel te breed voor mijn héél smalle voeten. Dus het wordt nog een zoektocht op zich, maar ik wil heel graag een superleuk paar laarzen. Wel enkel, want dat hoge is te sjiek voor mij. Met studs, bont, I like it all. Maar liever geen (te hoge) hak.

1473678902_6_vwm3_large

  • Een heftige shopsessie, want mijn kledingkast voor de winter is volgens mij echt prut. En echt een paar dingen kopen is al weer lang geleden, die keer voor de zomer misschien wel… Ik wil gewoon de Primark weer even plunderen, want alles is daar toch spotgoedkoop, maar wel ontzettend trendy. Dan nog even door naar de Only/Vero Moda, The Sting, New Yorker, H&M en misschien nog wat andere onbekendere winkeltjes en dan een extra lange sholog opnemen. Specifieke dingen heb ik niet, maar ik zie vanzelf genoeg leuks. Oh wat erg, ik weet niet eens wat de trends zijn voor dit najaar… Behalve de kleuren, die weet ik dan weer wel. Oh men, als de weerman maar één keer het woord ‘herfst’ laat vallen heb ik een goed excuus. Da-a-ag geld.

Crystal-blue-eyes-girl-glitter-godhatesfangsx.tumblr.com-gold-favim.com-66307_large

  • The perfect red nailpolish. In mijn/onze nagellakstash is Hot Coral van Gosh te vinden, niet echt koraal maar wel echt fel brandweerrood en Celebrity Bash van Rimmel, die met twee laagjes al weer best donker is, en Red-y to go van Essence, met een roze shimmertje. Waar ik nog naar op zoek ben is dus gewoon een rood die sjieker is dan Hot Coral, maar wel minder dan Celebrity Bash. Gewoon bij de Kruidvat even bij Essence/Catrice/Rimmel/Gosh kijken. (Oh en eigenlijk, ben ik ook op zoek naar een leuke rode lipstick…)

Dit was het denk ik wel weer! Mijn geld zou ik aan nog veel meer dingen kunnen spenderen hoor… De sieradenafdeling van de Kijkshop met standaard 75% korting is ook altijd errug leuk, ik heb ergens nog een bon van de Claires, ik kwam een geweldige actie tegen: 6 nummers van RED en 6 O.P.I lakjes voor maar €19,95 en ik hou mijn ogen en oren ook altijd open voor de perfecte tas, maarja je kan niet alles hebben hè! Als ik wat koop, deel ik het natuurlijk gelijk met jullie, so stay tuned!

Wat wil jij op dit moment graag hebben?

2 gedachten over “Wishlist for fall

  1. Pingback: Filmpje: shoplog Primark & Only | Hesterly

  2. Gewelidige wishlist! Het perfecte rode nagellakje zoek ik al jaren, maar vind ze gauw niet naar mijn smaak. De Primark is echt the place to be voor leuke kleding aan lage prijsjes, watch you wallet. Het horloge is erg leuk, lekker stoer en woodsy. Op mijn wishlist tot nu toe staat de Bubbi brush set. =]

Geef een reactie

