Geen foto’s?

Sommigen van jullie hebben het al opgemerkt, maar al mijn foto’s doen het niet meer. Ik heb ze geüpload bij een site die er soms even uitligt, maar voor de rest doen ze het altijd. Maarja, nu dus niet, en als ik inlog doet hij het niet en mijn emailadres komt ook niet voor in de database zegt ‘ie. Ik heb die mensen dus even gemaild en zal bij nieuwe posts maar even een nieuwe uploadsite gebruiken. Welke gebruiken jullie altijd?

Dit is een sticky bericht, de nieuwe posten komen gewoon hieronder

Geef een reactie

