Picture it – september 2012 #2

Picture it is het tweewekelijkse artikel met foto’s uit mijn leven die ik met mijn mobiel gemaakt heb. Ik vind dit zelf altijd een heel gaaf artikel om bij anderen te lezen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Deze twee weken had ik het weer druk met school, maar dat zal altijd wel zo blijven, haha. Ik heb veel lekkere dingen gegeten en eh… nouja, kijk maar mee!

 imageimage

Wauw, duidelijke foto’s… not, haha. Maar hier zit dus een zwerfkatje in die al een tijdje in de buurt rondliep. Ze was supertam, dus waarschijnlijk haar huisje kwijtgeraakt… Maarja, onze kater accepteerde haar niet, dus nu zit ze in het asiel.

image
Met mijn gelpennen geprobeerd de Duitse les en mijn Duitse boek leuk te maken. Redelijk geslaagd vind ik.

image
Waar ik mijn redelijk standaard fiets altijd aan herken… Love it!

image
image
Tas begint te slijten, oeps iets te veel in meegedragen. En nu spijt!

image
Carport in the making.

image
Overblijfsel van het eten, zo gaat dat bij ons. Alles in bakjes en invriezen tot er weer een keer een ‘buffet’ is waarvoor het mag.

image
Terug van mijn oma, anderhalf uur in de auto. Ik had mijn laptop mee, dus even bloggen! En ja, ik mag voorin. Ghehe 😀

image
Flauwe grap in de wc-kalender van mijn opa en oma, haha.

image
Maar deze foto is wel lief 🙂

image
Goud lakje van de Action op, en mijn mobiel faalt in scherpstellen…

image
Al het huiswerk was even lang, yay. Haha, alleen ik let daar volgens mij op…

image
Wingeddd! En ja, dat moest heel vaak over. Bovendien was het ook nog een regenachtige dag, maar ze hebben het overleefd.

image
Ik had het ZO KOUD (terwijl het dat helemaal niet was) en moest ’s avonds nog weg, dan maar met DIKKE sjaal.

image
En oude laarzen maar weer uit de kast gehaald.

image
Ik ergerde me aan mijn haar, het zit in plaats van naar binnen naar buiten.

image
Aardappelpuree in de vorm van een hart en een gevulde paprika met wat tomaten-knoflooksaus, lekkuur.

image
En als toetje nieuw home made ijs: chocola, hazelnoot, vanille ❤

image
Verkoopster bij de Nelson had zuulke leuke laarsjes! Misschien ook omdat ik een look-a-like foto hier postte. Ik paste ze alleen niet, haha. Zie hier degene die ik wel kocht!

image
Gezellig kletsen bij VeraCamilla en een lieve comment terugkrijgen, vind ik altijd leuk.

image
Deze gekocht voor €0,50 uit de automaat in een onverwacht tussenuur. Had eigenlijk echte milkyway verwacht, maar alsnog: het was lekker.

image

image
Op weg naar opa en oma om daar te eten, vet mooie (dubbele) regenboog!

image
Schaalverdeling van de maanden veranderd, nu staat 3000 er ook op! Dat doe ik niet, gaat vanzelf.

image
Frustatie alom, omdat ik een rekjesfiets heb en apart moet staan en dan hier tussendoor moet met nog iemand achter me die op me botst.

image
Zet je fiets gewoon normaal neer joh! Of verplaats dat hek… whatever, het is onhandig. En wazige foto omdat het zo dom overkomt om een foto te maken van de fietsen, ahah.

image
Domme fout op een Duitsrepetitie, twei in plaats van zwei. Ehhh ja. Hier hebben we hardop om moeten lachen ^^ Had ik ook al een keer met ‘zwölf’ gedaan in de tweede.

image
Kaartjes knippen! Wil je weten waarvan? Stay tuned, binnenkort een shoplog!

image
Perentaart van de buurtjes omdat hun visite niet kon komen. LEKKER man. Het frisse van een perenijsje, en dan in taart. Ik heb nu dus bijna heel de dag door zin in perentaart. En in cola, maar dat terzijde.

image
Lolly tijdens het leren.

image
Stukkie pure chocola met hazelnoten op vrijdagavond. Jumm

image
Na het hardlopen van zaterdag, ik was niet eens oververhit ofzo!

Hoe waren afgelopen twee weken voor jou?

3 gedachten over “Picture it – september 2012 #2

  1. Erg leuke laarsjes zeg, jammer dat je ze niet paste zeg! Die wing is trouwens goed gelukt zeg ^^. Wow, bloggen in de auto ;o. zou ik nooit kunnen, ik word daar echt misselijk van..

Geef een reactie

