Goodiebaggin’

Ik hou van cadeautjes. Wie niet? En wat is er leuker dan – als je niet eens jarig bent – een samengestelde goodiebag krijgen met cadeautjes? Tegenwoordig krijgen we die niet meer op kinderfeestjes gevuld met snoep, maar op events of festivallen of iets anders georganiseerds. Daar kom ik niet zo vaak en ik word ook nog niet uitgenodigd voor events, maar mijn vader ging naar een Oldtimerdag (ouwe auto’s dus) van zijn werk en kwam met een verrassend leuke goodiebag thuis. Niet eens vol met auto gerelateerde dingen, maar gewoon leuke dingen! Ik was blij verrast.

 Goodiebaggin16_zpsd425d92c.jpg

Hier zie je de spulletjes die ik aan jullie ga laten zien. Voor de rest zaten er ook nog twee Seatpennen in, twee Skodabidons, een Volkswagenwissertje voor je zijspiegels, een Volkswagen opblaasballetje, twee sleutelhangers van mijn vaders werk en twee kleine rolletjes pepermunt van mijn vaders werk. Die hadden dus wel te maken met auto’s en alles, dus die heb ik maar weggelaten.

 Goodiebaggin1_zps1fcfc100.jpg

Allereerst twee luxe (vind ik dan) tijdschriften. De JAN, een no-nonse glossy, en de Delicious, een mooi kooktijdschrift. I like!

 Goodiebaggin2_zpsb66d35de.jpg

Dit eerste minimagazine van Delicious hoorde uiteraard bij het tijdschrift Delicious. Ik weet niet wat er anders aan is, maar goed, nog meer recepten is altijd leuk! Ook zat er gewoon een heel kookboekje bij met 80 tapasrecepten. Ik heb eigenlijk nog nooit tapas gegeten en laat staan gemaakt, dus dan is dit een mooie aanleiding.

 Goodiebaggin3_zps97de7601.jpg

Er zat ook een noodoplader bij voor je mobiele telefoon van Gazelle. Nou gaat die van mij nooit zo heel snel leeg; hij houdt het wel minimaal twee dagen vol, dus dan kan ik hem gewoon heel de dag gebruiken. Maar af en toe kan het heel handig zijn, dus deze is natuurlijk hartstikke welkom.

 Goodiebaggin4_zpscb4cfc75.jpg

Informatie op de achterkant enzo, eigenlijk niet zo boeiend, haha.

 Goodiebaggin5_zpsb071d287.jpg

Dit vond ik echt verrassend, ik dacht dat er gewoon één snoertje bij hoorde… Maar waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? Of nouja, eigenlijk is dit ook wel heel slim,want elk mobiel (oké, overdreven) heeft wel weer een andere aansluiting. Maar toch ben ik benieuwd bij welk mobiel die hele grote hoort…

 Goodiebaggin6_zpsc7809859.jpg

Na even puzzelen werkte het nog echt ook, vet handig! Dit is het mobiel van mijn zus, want die van mij was helemaal opgeladen. Maar je kan hem dus gewoon zo in je tas doen, of gebruiken, als je mobiel heel snel leeggaat maar je hem nog wel wil gebruiken. Alleen met één batterij doe je maar twee uur, dus laten we zeggen één treinrit, en dat loopt al redelijk snel op in prijs.

 Goodiebaggin7_zps46a8839d.jpg

Dit vond ik al helemaal niet erg om te krijgen! Geen idee wat het bedrijf van mijn vader met Catrice te maken heeft, maar hij is wel uit het assortiment gegaan dus ik denk dat ze gewoon redelijk goedkoop deze restverschijnselen over hebben kunnen kopen. Nou, mij maakt het niets uit! Dit is de kleur 060 I Love Champagne. De mono’s van Catrice bevatten twee gram product en dat lijkt weinig, maar je gebruikt per keer echt maar superweinig.

 Goodiebaggin_zpsb32610d3.png

Niet echt een opvallend kleurtje, maar hij is wel mooi met zijn verschillend gekleurde glittertjes en ik merk dat ik hem toch wel vaak pak.

 Goodiebaggin14_zps64abc976.jpg

Wat er ook nog bij zat was deze ‘basis gevoelig’ handcrème van Lavera met biologische amandel en biologische sheabutter. Hier zit 20 ml in. Alcohol is wel het vierde ingrediënt, daarvoor staat water, glycine soja (sojaboon) olie en Caprylic/Capric Triglyceride. Maar ik heb er niet veel verstand van hoor, haha.

 Goodiebaggin13_zps70f63a7c.jpg

De crème is niet te dun en hij smeert lekker uit. Hij trekt ook snel in, dus je kan na een minuutje al weer verder met waar je mee bezig was en dat vind ik wel heel fijn! Alleen de geur vind ik niet zo lekker, een beetje anijsachtig en ik moest vroeger vitaminedruppels drinken die ook met anijssmaak waren en bah dat vond ik héél vies. Maar als je er aan went is ‘ie eigenlijk ook best lekker en niet meer zo anijzig.

 Goodiebaggin15_zpsb2c8272a.jpg

Waarschijnlijk denk je nu ‘huh? Watzdaa?’, maar het is een massageding. Het is van plastic en ik vind het wel kriebelen, maar aan de andere kant is het ook wel lekker. Je moet hier dus gewoon ronddraaiende bewegingen mee maken op je rug, been o.i.d.. Niet op je hoofd, want dat past niet (bij mij dan).

Wat vinden jullie het leukst van deze goodiebag? En heb je zelf wel eens goodiebags gekregen?

PS: Hier zat heel veel werk in.

4 gedachten over “Goodiebaggin’

  1. Huh, ging je vader echt naar een old timer beurs? Aan de goodie bag te zien, denk ik dat hij naar iets anders was geweest haha. Die kookboeken zijn leuk! Die grote is voor een iphone/ipod ;).

    • Nou kijk, hij werkt bij een bedrijf dat wel iets met auto’s te maken heeft, maar dat bedrijf heeft voor zijn werknemers ook een oldtimerdag, voor auto’s die ouder dan 20 jaar zijn. Het was niet echt een beurs, maar gewoon met z’n allen naar de auto’s van elkaar kijken en een ritje maken. Ik vond het ook apart dat hij met deze dingen terugkwam, maar hij is wel echt daar naartoe geweest. Misschien heeft het bedrijf waarbij hij werkt veel connecties ofzo, idunno. ~__~

Geef een reactie

