TAG: I did it!

Als je op WeHeartIt op before I die of bucketlist zoekt, krijg je allemaal leuke plaatjes met een tekst over dingen die je zou kunnen doen als ‘dit wil ik gedaan hebben voor ik doodga’. Ze zijn in mijn geval niet in het merendeel en soms is het even zoeken, maar ik heb voor jullie de plaatjes eruit gepikt die ik ál wel kan afstrepen. Misschien zijn het wat kleinere dingen, maar ik vind dat die ook op bucketlists horen! Het idee keek ik af van Yak Man.

Tumblr_lw07avsezz1r29t5yo1_500_large

Awh, ik hou echt van mijn vriendinnen. ♥ Ik heb eerlijk gezegd geen vriendin waar ik echt al superlang mee ben bevriend, maar op dit moment heb ik wel echt een paar goede vriendinnen, en elke keer als ik weer met ze ben word ik spontaan vrolijk. Sowieso kan ik het wel met veel mensen vinden. Ik kan ook altijd op ze rekenen en that feels pretty good!

Tumblr_ltjgdbdpns1r29t5yo1_500_large

Mijn vriendin stond op een camping in Zeeland, en ik kwam al voor het tweede jaar een paar nachtjes logeren in de meivakantie. Ze hebben daar ook pony’s, en toen mochten we dus een strandrit maken. Alleen door een miscommunicatie hebben we niet eens gegaloppeerd ofzo, hahaha. Maar het gevoel van op het strand rijden met die wind (was wel k-k-k-koud hoor) en dan door het water, yeah dat was wel leuk!

580292_212008822234882_161984060570692_259949_2138135352_n_large

Op een gegeven moment had ik echt al heel veel boeken uit de bieb geleend en gelezen, dus begon ik de boeken die waren blijven hangen gewoon opnieuw te lezen. Ik vind het wel jammer dat je je dan de verhaallijn herinnert terwijl je leest, maar de sfeer in sommige boeken is gewoon zo fijn dat ik ze graag nog een keer lees.

Tumblr_ls9i5ebtvu1r29t5yo1_500_large

Remember dat nieuwsitem over een scholier van 16 die wiskunde gaf? Nou, dat gaf ‘ie aan mij. Mijn wiskundeleraar was ernstig ziek, en toen kregen we dus hem, omdat ik op een christelijke school zit die niet elke leraar zomaar aanneemt. Het zou dus lastig worden op zo’n korte termijn een leraar te vinden, en toen hebben ze het zo opgelost. Klik hier om dat stukje in Hart van Nederland terug te zien, ik werd gewoon persoonlijk geïnterviewd, was best eng. Ik denk dat jullie me wel herkennen, maar ik had een rode kol om en kreeg een domme vraag over moppen tappen.

Tumblr_lub0rchnjs1r29t5yo1_500_large

Als ik het even uitreken heb ik echt al bijna 400 uur op een paard doorgebracht. Ik rijd sinds mijn zesde, nu zeven jaar en een paar maandjes (sinds half mei). Trek er een jaar af voor de keren dat ik niet kon of dat ik niet reed omdat het vakantie was (het stopt alleen in de zomervakantie drie weken) en omdat ik in het begin nog best lang maar een halfuurtje reed, dan hou je zes jaar over en 6 x 52 = 312 uur. Tel daar nog wat losse ritjes bij op en ik denk dat je toch al met al wel op bijna 400 uur komt. Yeah! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je niet op een paard wilt rijden, dat wil iedereen toch?!

Tumblr_m6jzwsj3fp1rox3aao1_500_large_large

Mijn moeder vond het belangrijk dat ik noten kon lezen en gewoon de basis, dus heb ik een jaar AMV (Algemene Muzikale Vorming) gedaan met een paar vriendinnetjes. Dus nu kan ik noten lezen en blokfluit spelen, yay. Ik vind het best leuk en wilde eigenlijk cello gaan spelen, maar toen ging onze muziekschool failliet. Nu heb ik er niet meer zo’n behoefte aan.

399823_353505688000985_243243155693906_1378700_920674823_n_large

Natuurlijk, ik ben een rasechte Nederlander!

Tumblr_lucyoltfjw1r29t5yo1_500_large

Na twee jaar mocht ‘ie er eindelijk uit. Het was in de eerste week van de tweede (leuk, al die vakantiefoto’s nog met beugel…), als ik geen klas over had geslagen zou ik dus heel de middelbare school zonder beugel hebben gelopen, wat eigenlijk de planning was. Maarja, ik vond het nooit erg vervelend, en nu heb ik kaarsrechte tanden!

Tumblr_m4wyfef6dp1r29t5yo1_500_large

Ik weet nog dat Brenda haar verjaardag vierde door Twilight te gaan kijken met een aantal meiden. Ik vond het echt zooo creepy (nou vind ik sowieso het eerste deel nog wel het engst, met die spiegelzaal en bloed en bijten en leegzuigen en alles :’) En Breaking Dawn Part One met die bevalling was ook best bloederig, maar die heb ik lekker wel in de bioscoop gezien) maar ook wel leuk, je krijgt zo’n soort ‘kick’ van die spanning. De boeken heb ik dus ook geleend uit de bieb, alleen die vind ik wel een beetje langdradig. En stiekem speel ik wel een beetje vals, want Morgenrood heb ik nog niet gelezen.

540269_215626038539827_161984060570692_265544_906810455_n_large

Voor mijn doen is mijn haar nu echt lang, vroeger als ik het lang had werd het al snel heel erg dun, klitterig en met veel haaruitval. Ik denk dat ik nu wel echt een record heb verbroken qua lengte voor mezelf eigenlijk.

Dad7b8212e_85869625_o2_large

Ehh, ja daar ben ik wel eens geweest. In de voorjaarsvakantie, in zo’n huisje, was echt een supergoedkope aanbieding. Voor de rest ben ik in Rhodos (Griekenland), Spanje, Frankrijk, België en Luxemburg geweest.

 bucketlistcats_zpsc112cb79.png

Deze komen allemaal een beetje op hetzelfde neer. Een huisdier hebben, een kat hebben, een witte kitten hebben en een dier adopteren/in huis nemen. Nou, we hebben qua huisdieren drie cavia’s, een kat en ik had twee vissen maar die zijn overleden, maar dat zit dus wel goed. Coco is een superlieve kater die in januari alweer drie jaar wordt en is onze tweede kat. Daarvoor hadden we namelijk Katja, een witte poes. Ik heb haar niet gekend als kitten, maar toen was ze wel wit. Lijkt me zooo cute! Dat was ze sowieso, rest in peace.

Tumblr_m67jj2s38f1rv2tzto1_500_large

Ah, af en toe zijn er echt van die momentjes dat ik echt gewoon gelukkig ben. Love it! Dat kan ik dus zeker afstrepen, ik hoop dat iedereen dat kan.

Welke dingen heb jij al gedaan? Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat met een link als je deze tag ook hebt gedaan!

4 gedachten over “TAG: I did it!

Geef een reactie

