Let’s Get Very Personal TAG

Tags zijn vaak vragenlijsten die je als blogger kan overnemen en ook doen. Zo komen je bezoekers meer over je te weten, en als het aan de titel ligt komen jullie vandaag heel veel over mij te weten! Deze is al wat ouder, maar daarom niet minder leuk. Let’s move on, want het zijn een hoop vragen…

Ik heb deze tag ingevuld op zondag 11 oktober

404723_409842612416107_1828748577_n_large

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Jup, helemaal!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Écht gebroken was op de begrafenis van mijn opa, voor de rest zat ik ook nog wel twee keer helemaal niet goed in mijn vel, maar dat was ook vrij snel weer over.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Hmm, nee, ik heb net namelijk een tosti op. Maar je maakt me altijd blij met perentaart, chocola en cola… En eigenlijk alle dingen die ik lekker vind, zou ik op dit moment wel eten als je ze me voorzet.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Eh… Ik denk mijn opa, omdat ik door de tweede vraag weer aan hem moest denken. 🙂

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Wat een keuze! Liever geen denk ik, maar ik heb nu ook nog niet echt een kinderwens, dus dan is die keuze wat sneller gemaakt. Over tien jaar wordt die keuze waarschijnlijk wat lastiger.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Maroon 5 – One More Night, ik zette ‘m net weer op replay.

Tumblr_lsh6ci7gyi1qdl9dfo1_1280_large

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, drie.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik zo heerlijk een blogje zit te tikken en aan de kleding die ik net spotte in de Forever21 webshop.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik hoop van wel, sowieso bij grote problemen ben ik er voor ze, althans dat probeer ik natuurlijk.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Eh… Vaak naar de wc gaan, aan dingen (bladzijdes bijvoorbeeld) friemelen – normaal ook, maar dan erger, en ik krijg dan geen hap meer door mijn keel of ik eet juist weer veel.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja! Ik hou van de verhalen die iedereen bij zich draagt en ben er altijd superbenieuwd naar.

Tumblr_m2zd1nlwes1qcdjp0o1_1280_large

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik geloof dat God mij volledig begrijpt, ook al is dat wel even iets anders dan een mens.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, want ik heb weekend, ben aan het bloggen, heb net een ontzettend leuke webshop gespot en hou van die muziek. *drukt op replay*

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Vriendinnen zeggen wel eens ‘ik wil je nooit meer kwijt’, en dan vooral online ofzo, maar ik weet wel dat ze het echt menen. Ik heb het ook wel eens van mijn ouders gehoord, ook al was het misschien niet zo direct. Ik weet het gewoon, ook door andere dingen.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het niet. Misschien wel, maar het hoeft (nu nog) niet zo van mij. Oké, ik ken wel een paar dingen dat ik denk van, shit hé, we hadden ons zoveel problemen en zorgen kunnen besparen als we het toen anders hadden gedaan. Maar door die dingen word je soms  ook weer hechter met mensen.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, maar wel veel. (Alleen nee klinkt zo hard, haha)

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik weet niet eens of ik dan een relatie zou beginnen met ‘m, mijn moeder, zus en ik zitten altijd ‘oh, rookt ‘ie? Wat een afknapper, dan niet!’, bijv. voor de tv, haha. Als hij dan tóch heel erg lief blijkt te zijn, zou ik stiekem wel willen dat hij stopt denk ik.

Tumblr_m9gx4m2oyl1rnnm42o1_500_large

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Niet echt.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Huh, het heden en het hier en nu is toch hetzelfde? Ik denk veel aan vandaag en aan de toekomst, niet zoveel aan het verleden. Ik ben het type ‘je kan er toch niets meer aan veranderen’.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Tussen de acht en de negen uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Aan de ene kant wel, ik praat makkelijk met iemand, maar aan de andere kant ben ik niet zo iemand die heel snel uitbundige lol heeft met iedereen.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nope!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water.

Welk soort bed heb jij?
Een witte hoogslaper, met heel veel ruimte eronder. Links en rechts zitten grijze deurtjes, in het midden niks.

Tumblr_mb5w99ht0t1r5592io1_500_large

Hou je van de regen of haat je het?
Ik vind het niet echt geweldig, nee! Door de regen fietsen, of dat grijze uitzicht als je binnen zit. Nee bah, stiekem niet… Maar ik vind het niet leuk om te zeggen dat ik iets ‘haat’, is me veel te negatief. 🙂

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik denk het wel, maar ik kan het niet zo oplepelen (is ook de vraag of ik dat wil delen, ghehe).

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ehh, weet ik veel! Ik hoop als optimist, maar ik kan ook wel flink mopperen/zeuren bij mensen die ik goed ken, lol.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik heb werkelijk waar geen idee.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
De film LOL, met m’n zus en moeder.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, ik denk het wel.

Tumblr_lh5c432qoy1qd58euo1_500_large

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Misschien, maar ik vind het altijd wel handig als ze helpen, hahaha. Nee maar, op de feestjes die ik geef wordt toch nog geen alcohol gedronken enzo.

Heb je spijt van je vorige relatie?
I did not have one yet!

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Daar ga ik eigenlijk allebei nooit heen… Dus het is me om het even.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ehh, nee niet speciaal.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Misschien heeft diegene wel gehuild toen ik weg was, maar zo gemeen ben ik volgens mij niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee.

Ben jij snel jaloers?
Ehh, soms.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nope. (Wat worden we lekker kortaf!)

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Op dit moment niet echt.

Tumblr_lm6zyj99ju1qe1lf4o1_500_large

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Geen idee, ik huil niet zo vaak om anderen of hun acties. Meer om mijn eigen gevoel enzo.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Woedend worden om niks zou knap zijn.

Wat doe je morgen?
Beetje uitslapen, lezen, fietsen, school, huiswerk maken en leren, eten, blogs lezen, bloggen!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Neuh, ik zit hier wel lekker in mijn eentje…

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Misschien had ik eerst even een vriendje moeten nemen voordat ik deze tag invulde, pff!

Tumblr_lyk3tpm3j61rnkb9ro1_500_large

Houd je van suikerspinnen?
Eerst helemaal niet, nu nog steeds niet heel erg, maar ik eet ze ook niet zo vaak. Voor een keertje per twee jaar vind ik ze wel lekker.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder, I think so.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, als ik in de auto slaap val ik altijd tegen mijn zus aan en ik ben ook wel eens naast mijn vader of moeder in slaap gevallen, vroeger of op de bank ofzo.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7,5.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee, niet echt.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen!

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben blij. 🙂

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Verrast het jullie als ik ‘mijn moeder’ antwoord?

Tumblr_lmk5o80szl1qlnrzqo1_500_large

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, nieuwe kleren, en een nieuw dagrecord én weekrecord én maandrecord op één dag.

Met wie was je gisteravond?
Vrienden van mijn ouders, mijn ouders en mijn zus.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, ik was lonely.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
De jongen, wat denk jij dan!

Heb je plannen voor dit weekend?
Dit weekend is bijna afgelopen, voor volgend weekend niet echt.

Zo jongens, dat was ‘m! Heel wat haha, ik hoop dat jullie hem helemaal uit hebben gelezen. Het was een hoop werk om te doen, maar wel heel leuk.

Wat vond jij de leukste vraag/het leukste antwoord?

5 gedachten over “Let’s Get Very Personal TAG

Geef een reactie

