Picture it – oktober 2012 #1

Picture it is het tweewekelijkse artikel met foto’s uit mijn leven die ik met mijn mobiel gemaakt heb. Ik vind dit zelf altijd een heel gaaf artikel om bij anderen te lezen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Deze twee weken waren niet zo bijzonder, maar wel leuk. Er zitten ook weer lekker wat Cocofoto’s bij, maar hij is gewoon zo schattig. En het was dierendag, dus het mocht!

image
Ik vond ons huis gewoon even leuk.

image
Chocolade pepernoten (pure)! Onwijs lekker.

image
Stukje over de kubuswoningen in Rotterdam lezen, wie neemt me daar mee naartoe? Echt waar, ik wil daar een keer in, ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe dat is ook al werd het in dat stuk beschreven.

image
Lok is WAY too long, gelukkig is de afspraak met de (thuis)kapper gemaakt.

image

image
Hier de niet-wazige versie met Coco. Hij was het er niet mee eens, dus hij ging met z’n oren in standje uil. Lelijkerd :’)

image
Omdat ik al heel de dag naar mijn nagels aan het kijken was. Soms doe ik het gewoon voor de lol, en om de perfecte ‘swatchhouding’ van mijn vingers te vinden.

imageimage
Cute, isn’t he?

image
Zogenaamde ‘Pitfalls’ leren emt Engels, nou ik weet écht het verschil wel tussen where, were en we’re en tussen there, their en they’re. Voelt gewoon als een belediging dat dat erin staat.

image
Mamma bracht even een zelfgemaakte pepernoot tijdens het leren.

image
Lipsmacker Coco Cola weer eens mee (stiekem omdat ik alle lippenbalsems kwijt was geraakt).

image
Filmpje opnemen doe ik met dit briefje op de deur, ook al is die niet zo netjes. Ehum.

image
Er zaten tussen twee weken echt duiend pagina’s met quizjes, weetjes, invulverhalen, notities etc. dus even met een plakbandje aan elkaar geplakt. Daarna zat er alleen wel een beetje plak aan de buitenste bladzijdes dus bleven ze weer aan andere kleven… Je kan niet alles hebben.

image
Echt een neongroen vest van The Sting, dat heb ik met liefde gedragen maar doe ik nu maar weg (naar iemand anders), ik draag dat nu toch niet meer helemaal. Het was écht knal, haha.

image
Zomerkleding uit de kast en bij pappa en mamma op de kamer gedumpt, zij hebben heel veel kasten waar het dan in ligt.

image
Grote staart.

image
Klauwtje.

image
Van Meneertje Coco, die altijd het zonnetje opzoekt, dat dan precies door die schuifpui naar binnen valt.

image
Jajoh er zal maar een vogel voorbijvliegen, dan verdraai je gewoon even je nek.

imageimage
Filmen! Ik heb het filmpje alleen niet online gezet in verband met hoestbuien, verkouden stem en stom onderwerp.

image
Oké, waarom maakte ik deze foto ook alweer?

image
Nee, mijn rooster is níét geschreven in het Afrikaans.

image
Heerlijk toetje na de al even heerlijke twee gangen ervoor (wortelsoep en gerookte kip salade met aardappelpartjes uit de oven): soesje, chocoladetaartje en vanillesaus. Er kwamen vrienden van mijn ouders, dus dan mag er uitgebreid gekookt worden. Leuk!

image
Hardop lachen omdat Coco zijn tong vergat naar binnen te doen.

image
Mamma bakte cake die naar kersen smaakt, en nog een klein beetje naar chocola. Echt heel erg lekker!

image
Winterjas weer aan en handen er lekker in verstoppen.

image
Watje van mijn oogmake-up was gelijk helemaal zwart omdat ik me weer eens aan een lijntje oogpotlood waagde.

image
Mijn tas die nogal een troep is. Flesje water, boeken, agenda, schrift, etui, rekenmachine, twee trommeltjes en dan je sleutel vinden.

image
Het was koudd!

image
To-do listen… #howIhateschool

image
Leighton Meester & Blake Lively in mijn Engels boek, yay!

imageimage
Coco was weer ontzettend awesome aan het doen 🙂

Wat heb jij de afgelopen twee weken meegemaakt?

5 gedachten over “Picture it – oktober 2012 #1

    • Klopt, dat kan niet met dit thema van WordPress. Sommige artikelen zijn inderdaad heel lang en dan is het inderdaad vervelend. Maar, waarschijnlijk zal je hier binnenkort geen last meer van hebben! *doet geheimzinnig*

Geef een reactie

