11 questions TAG/Liebster Award – Tedje

Tags, de derde in een maand tijd al weer! Maar toen ik hem las bij Tedje en ze eronder neer zette dat je mocht vragen om haar elf vragen zodat jij hem ook kon invullen, heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Niet veel later ontving ik een mailtje en waren de elf vragen ingevuld. Veel plezier met lezen!

Tumblr_ljqr68wtvu1qfh5vvo1_500_large

1. Wat is het leukste land dat je ooit bezocht hebt, en waarom?
Dan moet ik kiezen uit Duitsland, Frankrijk, Engeland, Luxemburg (maar toen was ik nog heel klein, en nog een keer doorheen gereden), Spanje (toen was ik ook nog klein) en Griekenland *voelt zich een heuse wereldreiziger*. Eigenlijk vond ik alle landen leuk, maar in het buitenland ben ik eigenlijk nooit langer dan een week geweest, dus het is niet zo dat ik er heel erg veel van heb gezien. Maar het leukste vond ik toch wel Rhodos in Griekenland, ook omdat we daar alleen maar aan het zwembad lagen, aten in het hotel en zwommen… Hmm en Engeland – en dan vooral London – vond ik ook heel gaaf.

2. Wat is je favoriete make-up product?
Mascara, omdat het echt zoveel voor je gezicht doet. Je ogen lijken dan veel sprekender! Als ik één product moest kiezen, zou dat dus echt mascara zijn. Lipstick vind ik ook heel erg leuk, maar dat gebruik ik veel minder.

1504_large

3. Waarom vind je bloggen zo leuk?
Ik vind het leuk dat ik eigenlijk mijn hele leven vastleg, en vooral de dingen die ik leuk vind. Oh en comments maken mijn dag.

4. Wat is jouw droom beroep?
Dat vind ik echt een lastige! Ook omdat ik me er nog niet echt in verdiept heb. Ik vond het altijd standaard dat alle blogsters bij een tijdschift wilden werken, maar eigenlijk zie ik mezelf al wel zitten, op een redactie achter mijn iMac. Haha, nee dat lijkt me best leuk maar mijn toekomstdromen hebben nog niet echt vorm gekregen… Full time bloggen lijkt me wel een droom die uitkomt (op het moment).

Tumblr_mbtrogqdvh1rt16dxo1_500_large

5. Naar welke blogger kijk je op, en waarom?
Naar Teske (of was het de bedoeling dat ik jou noemde? ^^). Ze is nog zo jong en heeft al een super populaire blog en youtubekanaal. Voor de rest kleedt ze zich leuk (wat ik er van zie) en ja, ik vind haar ook knap. Ze heeft een vriendje en lijkt in sommige video’s altijd lol te hebben. Ik weet dat ik lang niet alles van haar weet en dat zij ook geen perfect leventje heeft, maar het is leuk om dat wel te denken en er op te blijven hopen. 🙂

6. Waar ben je echt trots op?
Op mijn cijfers en rapporten van de afgelopen twee jaar, dat ik het bloggen nog steeds volhoud en dat ik alle pony’s van de manege een keer gereden heb en nu bij de paarden zit.

Img_0300-1_largeGeen idee wat het is, maar ik vond het er wel tijdmachinewaardig uit zien.

7. Als je door de tijd zou kunnen reizen, waar zou je dan naar toe gaan?
La moi does not have an idea. Nee serieus, ik weet het echt niet. Zou ik dan wel weer terug kunnen gaan naar mijn eigen leven? Ik zou nog wel een keer terug willen naar de tijd dat ik nog met de barbies speelde en me nergens zorgen over maakte, en groep 8 was ook wel leuk. Voor de rest zou ik vooruit gaan, want ik kan me niet voorstellen dat mijn mobiel dan net zo oud is als een oude Nokia nu is. Like, what the heck gaan ze nog allemaal uitvinden?!

8. Je vindt 100 euro op straat. Wat ga je ermee doen? (Je weet niet van wie de 100 euro is)
Ik denk toch dat ik het wel naar de politie zou brengen, anders loop ik toch met een schuldgevoel. Alleen… ik denk niet dat het ook daadwerkelijk opgehaald wordt bij de politie. Of wel? Als ik 100 euro kwijt zou zijn, weet ik niet of ik gelijk naar de politie toe zou gaan ofzo.

Tumblr_lw3o42poew1r580coo1_500_large

9. Welke film kun je wel 20 keer kijken?
Hmm, ik ben niet zo’n film freak, dus ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd (en heb er ook nog geen een daadwerkelijk vaker dan drie keer gezien). The Devil Wears Prada en Confessions Of A Shopaholic blijven toch wel heel erg leuk, maar nu komen er gelijk een hoop andere chickfliks bij me naar boven die ook leuk zijn… A New York Minute met de Olsen Twins is ook echt lachen, ik denk dat ik die wel een paar keer achter elkaar zou kunnen zien. Dan wordt ‘ie wel voorspelbaar, maar die acties zijn gewoon lachwekkend.

10. Kun je koken? Zo ja, welk gerecht is jouw specialiteit?
Sinds een jaar ofzo vind ik koken heel leuk, eerst kon ik er echt niets van maar nu kan ik het ook wel aardig. Ik heb niet echt een specialiteit, zolang het een beetje duidelijk beschreven staat lukt het allemaal wel.

Tumblr_m18plh05gg1qb37m8o1_500_large

11. Waar word jij gelukkig van?
Lekker eten, paardrijden, de zon, vriendinnen en familie, bloggen, muziek, hardlopen, mijn (onze) kat, complimentjes, comments van jullie, inspiratie. Oh ja, inspiratie, daar word ik ook echt blij van.

En dan nu mijn vragen, voor jullie!

  1. Als je mocht (ehh, moest!) kiezen: allergisch voor dieren (honden, katten, paarden, hamsters, cavia’s, gewoon alle dieren met een vacht) of voor suiker?
  2. Hoeveel blogs volg je en lees je ze ook allemaal elke dag, of skip je een hoop?
  3. Wat vind je het stomste aan bloggen? (be honest!)
  4. Zou je het aandurven een keer een totaal ander kapsel te nemen (voor veel meiden is dat dus: kort)?
  5. Als je een personage uit een film of boek kon zijn, wie zou dat dat zijn?
  6. Als je een dag kon leven zonder dat je daar de volgende dag gevolgen van ziet, wat zou je dan doen?
  7. Hoe ziet jouw daily make-up routine eruit?
  8. Wat voor soort muziek luister je, en wat totaal níét?
  9. Geloof je ergens in, (zo ja en zo nee) wat vind je er van?
  10. Wat is je favoriete parfum? (En eventueel, aan welk parfum heb je een herinnering?)
  11. Wat heb je allemaal voor school/opleidingen gedaan, en wat doe je nu?

Zo, dat waren ze. Ik heb jullie aardig het hemd van het lijf gevraagd, haha! Ik tag Joyce, Yak Man en Sanja, maar feel free om hem ook in te vullen. Laat dan even een comment achter met een linkje, vind ik leuk!

3 gedachten over “11 questions TAG/Liebster Award – Tedje

  1. nummer 3 zou ik hetzelfde hebben geantwoord haha. je houdt eigenlijk een soort online dagboek bij en kan gewoon terug kijken en lezen hoe je toen was. Heel erg leuk ingevuld ^^! Dankjewel voor het taggen :). Ik ga hem binnenkort maar ook doen

Geef een reactie

