(Old) Photography: the time when Coco was just a little kitten

Het zou best kunnen dat ik later als kattenvrouwtje eindig. Ik ben namelijk echt helemaal gek van onze kater Coco (en ook van alle andere dieren die ik tegenkom). Echt waar, ik hou van dat beest. Ik kwam pas weer wat oude kittenfoto’s tegen en wauw, hij is echt gegroeid zeg. Maar wat was ‘ie toen adorable, ik zwijmelde bijna weg. Toen ik ook nog wat foto’s van het nieuwe katje van Sabine van MyCherise op twitter voorbij zag komen kon ik me niet meer inhouden. Zie hier: een verzameling foto’s van Coco van zo’n tweeëneenhalf jaar geleden. Coco met blauwe ogen, dunne staart, pluizig vachtje en alles in het miniatuur.

De foto’s zijn niet allemaal heel scherp ofzo, maar het gaat om het idee. 

 cocoenhester031_zpsb8570e29.jpg

 littlecoco2_zpscf2750dc.png

 cocoenhester049_zps7d33db1c.jpg

 vanalleswat034_zps8958db4f.jpg

 cocoenhester036_zps3673887c.jpg

 cocoenhester048_zpsc25b4c28.jpg

 cocoenhester035_zpsc32ae6d2.jpg

 vanalleswat036_zps27088130.jpg

 cocoenhester046_zpsb55caac4.jpg

 cocoenhester034_zpsbb74e15a.jpg

 cocoenhester041_zps856342b9.jpg

 cocoenhester038_zps86472fc6.jpg

 vanalleswat050_zps3ac2995b.jpg

 cocoenhester029_zpsf3aefce1.jpg

 cocoenhester033_zps12bcd173.jpg

 vanalleswat053_zpsfb1f4ea2.jpg

 cocoenhester028_zps6fe42775.jpg

 cocoenhester027_zps3ca0bd6b.jpg

 vanalleswat054_zpsc0ea5a99.jpg

 littlecoco_zpsc25334ae.png

 cocoenhester025_zps6997cac7.jpg

Zal ik gaan uitwijden of niet? Laat ik het maar gewoon kort houden… I LOVE HIM!

(Goed, ik kan het inderdaad niet kort houden. Als hij weer helemaal opgekruld op de bank ligt te slapen kan ik het echt NIET laten om ‘m te cuddlen. En als je hem oppakt terwijl hij daar geen zin in heeft, nou dan heb je een probleem hoor. Ik moet altijd lachen om z’n domme acties, dingen als random door de kamer huppelen of zijn knuffelhond ‘attacken’. Ik noem hem graag lelijkerd, maar ik praat ‘m ook vaak genoeg aan dat ‘ie mooi is. Hij heeft zichzelf nog nooit gezien, dus hij gelooft alles – het maakt ‘m eigenlijk niet eens uit volgens mij. Het is bijzonder hoeveel zo’n dier voor je kan betekenen, maar hij is er altijd bij, bij alles. Want als ik blij ben, maar ook als ik even down ben knuffel ik hem. Gewoon, omdat het kan.)

Heb jij een huisdier? En vind je deze foto’s ook zo lief?

7 gedachten over “(Old) Photography: the time when Coco was just a little kitten

Geef een reactie

