Uitgelicht

Say hi to…

Hello lieve volgers/lezers!

Herinner je je die herfstvakantie post waarin ik iets spannends beloofde? It has happened! hesterly.wordpress.com is verleden tijd, say hi to hesterly.nl! Ik ben er echt heel erg blij mee, mijn eigen domein. Ik moet nog wel een paar dingetjes uitzoeken, hoe ik Bloglovin’ volgers over kan zetten bijvoorbeeld en mijn Google Analytics werkt ook nog niet, en ik had een hele mooie Artisteerlay-out gemaakt, maar daar staat trail doorheen – omdat het eigenlijk ook een trial is. (Stiekem vind ik de lay-out hier zelfs nog mooier, ssst.) In plaats van filmpjes zie je alleen iets van een link en met een eigen thema kan je de foto’s die ik niet verkleind heb (en dat doe ik nog niet zo lang) waarschijnlijk amper zien. Wat ik wel heb gedaan, is alle oude blogposts verwijderd. Nu zie je alleen nog maar ‘hesterlywaardige’, de oude zijn nog wel te vinden op hesterly.wordpress.com. Maar ik heb er vertrouwen en vooral heel veel zin in!

xoxo

7 gedachten over “Say hi to…

Geef een reactie

