Uitgelicht

Laatste update: volg me ook op mijn nieuwe blog!

Hé iedereen, vandaag even een korte laatste update. Er waren een aantal mensen die mij volgden via e-mail, nu krijg je natuurlijk geen updates meer want hier komt niks meer op. Maar als je me toch wilt blijven volgen, ga dan naar hesterly.nl en rechts in de zijkolom staat er dan ‘Volg mij via e-mail’. Vul je e-mailadres in in het daarvoor bestemde vakje, druk op volgen, kijk even op je mail, druk op activeren (dat wijst zich allemaal vanzelf) en elke update komt weer in je virtuele postbus binnenrollen! Ik had het idee dat dat nog niet helemaal duidelijk was bij sommige mensen, het gaat dus niet vanzelf, maar is wel in drie minuutjes gedaan. Ik hoop dat jullie mijn blogposts weer met veel plezier zullen lezen en lees ook vooral de blogposts die je hebt gemist terug!

xoxo

2 gedachten over “Laatste update: volg me ook op mijn nieuwe blog!

    • Nu doet hij het wel, maar nee ik heb mijn volgers niet overgezet, het waren er niet zo veel maar ik heb op mijn nieuwe blog al gevraagd of jullie opnieuw willen volgen, de knop staat op hesterly.nl in de zijkolom!

Geef een reactie

